 , se chystám koupit BOV,proto prosím o pár technických rad na tohle téma,..koupit? nekoupit? proč ne?, klady..zápory, co koupit,kde umístit atd....všichni co maj BOV tak o tom určitě něco vědí a i ti co ho nemaj,..
  , se chystám koupit BOV,proto prosím o pár technických rad na tohle téma,..koupit? nekoupit? proč ne?, klady..zápory, co koupit,kde umístit atd....všichni co maj BOV tak o tom určitě něco vědí a i ti co ho nemaj,..Předem děkuji za OT

 , se chystám koupit BOV,proto prosím o pár technických rad na tohle téma,..koupit? nekoupit? proč ne?, klady..zápory, co koupit,kde umístit atd....všichni co maj BOV tak o tom určitě něco vědí a i ti co ho nemaj,..
  , se chystám koupit BOV,proto prosím o pár technických rad na tohle téma,..koupit? nekoupit? proč ne?, klady..zápory, co koupit,kde umístit atd....všichni co maj BOV tak o tom určitě něco vědí a i ti co ho nemaj,..
je to presne tak, od slova do slova....mikyc píše:martin mi tady jednou psal ze s13 nema v seriovym stavu bov. Ale vsechny verze sr20det ho mely.. on ho teda nema jenom ten vas ca18? Origo sr20det bov je ten, co neodpousti pretlak do vzduchu, ale do pred turbo a rika se mu bypass, recycle.. ? ja jsem prave koupil tenhle seriovej bov z avenira - nechtel jsem za to utracet tolik penez a tenhle origo mi prej bude vklidu stacit.
Pry je velkej rozdil mezi bypass a open bovem - teda aspon pro muj motor a managment potrebuju ten bypass. Chapu to tak, ze ecu by po odpusteni vzduchu bovem tvorila chvili moc bohatou smes.
je to tak?
btw ten origo avenier me stal $35 ale jeste je na ceste
