BOV
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
na ten poskulujem aj ja a rozmyslam ze by som ho casom poriesil. ono sa to tvari jak kopia SSQ od HKS tak trochuCaizi píše:jnak ja mám ten co je zde: http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm číslo 40460 a jsem celkem spokojený..je to celkem rozumná varianta za slušné peníze..je to dvojmembránkový.. někde na foru je i link na výrobce. je to imitace HKS
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
tady ty seriový věci jsou k ničemu, neudrží zvýšenej tlak, protože nemáš možnost vyměnit pružinku ani ji přitahnout a nastavit kolik chceš. aspoň tak to má Saab v serii tušim na 0.6baru.krosmen píše:Kdyby někdo chtěl mám dva BOV Bosch co se montovaly do lancii,sou to klasicky uzavřený.....
](*,) never ending story ](*,)
Dovolím si nesouhlasit udrží tlak 1,4BAR vyzkoušeno ověřeno provozem!!!!Bylo to max co sem zkoušel,jinak jezdïm na 1,2Hynek píše:tady ty seriový věci jsou k ničemu, neudrží zvýšenej tlak, protože nemáš možnost vyměnit pružinku ani ji přitahnout a nastavit kolik chceš. aspoň tak to má Saab v serii tušim na 0.6baru.krosmen píše:Kdyby někdo chtěl mám dva BOV Bosch co se montovaly do lancii,sou to klasicky uzavřený.....
Zkusim to nafotit jak vypadá jinak data neznám....
www.riegger.cz @-shop
Caizi, ja ho mam tiez a som len spokojny
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Jj akorat sem nepobral ten dotahovaci šroub..nemám budík ale laicky sem nerozeznal žádný rozdíl mezi plně doaženým šroubem a plně povoleným..ale bylo mi řečeno že tím že je to dvomembránový sekvenční takže se to ani nastavovat nemusí..tak nevim..moc se mi to nezda..ale jina fouka velmi dobre..nizzmo píše:Caizi, ja ho mam tiez a som len spokojny
Kedze mi auto stoji uz tri mesiace, tak ti to presne nepoviem. Budik mam (VDO). Takze, ked som tu skrutku povolil, odfukoval aj pri nizsom tlaku - myslim ze uz od -0,1. Ked som ho utiahol tak len piskal a to len od vyssich tlakov cca 0,3.
ale ako vravim, uz si to presne nepamatam
ale ako vravim, uz si to presne nepamatam
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Mam objednat MK1 nebo MK2 od bidrinu a jak je slozita instalace
A kde koupim ten nerezovej mezikus viz ten na obr http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=13
A kde koupim ten nerezovej mezikus viz ten na obr http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=13
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Redukci na přivaření dostaneš v ceně BOV a můžeš si říct z jakého materiálu ji potřebuješ.porsacek píše:Mam objednat MK1 nebo MK2 od bidrinu a jak je slozita instalace
A kde koupim ten nerezovej mezikus viz ten na obr http://www.bidrin.cz/instalace1.php?id=13
Jinak MkI bude fungovat prakticky stejně jako MkII, jenom bude trochu jiný zvuk, protože u MkII je trychtýř. MkI by Ti tudíž měla stačit.
Blow off valve, regulátory tlaku (MBC), Oil Catch Tank, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto