Doufám že ta nepřesnost je zpusobena přímo mechanismem otáčkoměru a ne výstupem z ECU na něj..datalogger počítá s připojením na výstup z ECU na otáčkoměr..a tam je přsnosti potřeba docela dost...raddy píše:ako seriovy tachometer tak hlavne aj otackomer su pomerne nepresne, hlavne v poslednej tretine rozsahu....ale vyse 240 je realne (podla tachometra). Typujem ze v skutocnosti ukazuje tachometer pri 240 tak o cca 15km viac....
Nějaká velká maximálka?255km/h
-
- user
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20.01.2006, 03:45
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nějaká velká maximálka?255km/h
Caizi píše:Tak to zkoušel rozjet na maximálku a 240km/h jsem měl na 6000ot/min a na 7300ot/min jsem byl na úrovni 250km/h (nejsou tam už rysky, ale odhad vzdálenosti), možná 255km/h. Maximální otáčky mám 7500ot/min podle tachoměru.
Je to možné?nebo mám něco s tachošem (nebo něčím jiným)?Mám sice 15" a vzadu profil 50 ale to by přece na to nemělo mít vliv nebo ne?diky
Čaute hoši ja to také zkoušl se svojí 240kou před čtrnácti dnama kdy jsem jel do SK,mám cejchvanej tach. jen do 180km/h ale mám odměřenou rysku na 200km/h kvůli lepšímu odhadu rychlosti.Jel jsem cca.240km/h a auto pořad ještě zrychlovalo-nejel jsem sám a tak jsem se na to vybod,ale co se týče otaček tak má asi 240ka natáhlejší 5.př. stupen ostatní mi příjdou stejné.Při 240km/h otačkoměr ukazoval okolo 6000 otáček a neřekl bych že ukazuje špatně.Ohledně odchylky tachometru je to asi kapánek složitější,pač u nás máme informační radar pro řidiče a při rozdílných rychlostech se nění nadměřováním i podměřováním v porovnání s radarem.50tach.-radar48;120tach.-124radar a tak dále.Vyskoušelo to i pár mích známích a dopadly podpbně i s 200sx.Takže pravda se ukáže až někdo domluví letíště se slušným měřícím aparátem.
NISSAN 240SX SE(S 13)KA 24DE,ČERVENÁ(R.V.91)VLSD-samosvor,SUPER HI-CAS,ŠÍBR,FÓLIE VZADU,KLIMA,17"225,REZONÁTOR,LADÁK.++240SX S13 KA24E,stíbrná met.(r.v.89)Bývaly majitel 240sx s Fóra.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nějaká velká maximálka?255km/h
no při 240km/h bude odchylka rozhodně vic jak 10km/h nebal bych se tvrdit 15-20km/h sou to stare auta, a ty tacháče už maj svoje za sebou, nikdy to přesně ukazovat nebude
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
No ale přeci nejde o to jaké dáš gumy ne? Protože snímač rychlosti je na převodovce. A tudíž když budu mít menší kola tak bude maximalka třeba jen 200km/h zatímco budu mít větší tak pojedu třeba 260km/h...to beru, ale i když bych měl ty origo kola tak bych na tacháči i tak měl 255..protože odpor vzduchu přeci nemůže mít na to velký vliv...
te´d nevím jestli mě chápete?
te´d nevím jestli mě chápete?
Vcera kdyz jsem jel z prace tak jsem pri 5000 rpm mel na tacho 180km/hKentoya píše:řekl bych, že převodovka, bude stejně zpřevodovaná, neli stejná, já měl při 5 000 na tachometru 200 km/hod, taže každej 1000 = 40km/hod, víc jsem to nezkoušel, zajížděl jsem písty
pneu zima 195/60 r 15 .
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
právě že jde, protože je snímač na převodovce a ta se točí stejně rychle s kolem 195/60 jako s 195/65 a přitom je mezi nima rozdíl 3,1% v obvodu kola a tím i ujeté vzdálenosti za sekunduCaizi píše:No ale přeci nejde o to jaké dáš gumy ne? Protože snímač rychlosti je na převodovce. A tudíž když budu mít menší kola tak bude maximalka třeba jen 200km/h zatímco budu mít větší tak pojedu třeba 260km/h...to beru, ale i když bych měl ty origo kola tak bych na tacháči i tak měl 255..protože odpor vzduchu přeci nemůže mít na to velký vliv...
te´d nevím jestli mě chápete?
Takže nechápete..:-)
No jako reálná rychlost se bude lišit to je jasné..ale myslel jsem to tak že jsem si původně myslel že to auto nejede víc jak 225km/h a jestliže je tachoměr nastavený pro obvod kola R15/60 tak při 7000 by to mělo jet na těchto kolech 225km/h..ale podle mé zkoušky o víkendu by to mělo jet na 7000 ot/min minimálně 250km/h. A to i přesto, že jsem jel na menším profilu. (Když samozřejmě nevezmu v potaz nepřesnost tachometru o které jsme se bavili výše).
Nevím jak to jinak vysvětlit..
No jako reálná rychlost se bude lišit to je jasné..ale myslel jsem to tak že jsem si původně myslel že to auto nejede víc jak 225km/h a jestliže je tachoměr nastavený pro obvod kola R15/60 tak při 7000 by to mělo jet na těchto kolech 225km/h..ale podle mé zkoušky o víkendu by to mělo jet na 7000 ot/min minimálně 250km/h. A to i přesto, že jsem jel na menším profilu. (Když samozřejmě nevezmu v potaz nepřesnost tachometru o které jsme se bavili výše).
Nevím jak to jinak vysvětlit..
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak to máš pravdu, při 7000 ot. to všem musí ukazovat stejně a na obvodu kola nezáležíCaizi píše:Takže nechápete..:-)
No jako reálná rychlost se bude lišit to je jasné..ale myslel jsem to tak že jsem si původně myslel že to auto nejede víc jak 225km/h a jestliže je tachoměr nastavený pro obvod kola R15/60 tak při 7000 by to mělo jet na těchto kolech 225km/h..ale podle mé zkoušky o víkendu by to mělo jet na 7000 ot/min minimálně 250km/h. A to i přesto, že jsem jel na menším profilu. (Když samozřejmě nevezmu v potaz nepřesnost tachometru o které jsme se bavili výše).
Nevím jak to jinak vysvětlit..
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jeste je jedna osvedcena metoda, stopnout si jak rychle ujedes stalou rychlosti mezi dvema znackymi co ukazuji kilometry (mezi celymi kilometry samozrejme na dalnici a pak je to rychlost = draha v metrech za cas v sekundach (v=s/t) to cele krat 3,6 a je to!
Rychlost tak zmeris hodne presne. Nektere hodinky to uz maji implementovane na otocnem prstenci kolem ciferniku. Staci se divat kam dojede rucicka pri mereni a ukaze to rovnou rychlost.
Rychlost tak zmeris hodne presne. Nektere hodinky to uz maji implementovane na otocnem prstenci kolem ciferniku. Staci se divat kam dojede rucicka pri mereni a ukaze to rovnou rychlost.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: