nevim no, nad timhle uz jsem taky premyslel a moc se mi to nezda ze by uzavrenej byl o moc lepsi
jasne uz je to zmerenej vzduch, ale jak jste prisli na to, ze ten vzduch co se vrati pred turbo pujde dovnitr a ne ven pres filtr? jasne ze ne vsechen, ale cast urcite a to se stane ikdyz tam bov vubec nebude. taky to pujde ven a jeste to zbrzdi turbo
A jinač ten HKS se dá zapojit i jako uzavřený režim. Já mám repliku HKS za 3000, a jsem taky spokojen. A také lze zapojit v uzavřeném režimu, aby foukal před turbo.
mrkevvzime píše:nevim no, nad timhle uz jsem taky premyslel a moc se mi to nezda ze by uzavrenej byl o moc lepsi
jasne uz je to zmerenej vzduch, ale jak jste prisli na to, ze ten vzduch co se vrati pred turbo pujde dovnitr a ne ven pres filtr? jasne ze ne vsechen, ale cast urcite a to se stane ikdyz tam bov vubec nebude. taky to pujde ven a jeste to zbrzdi turbo
tak nad tym radsej moc nepremyslaj, uz to za teba spravili iny
Co som videl test v Sport Compact Car tak nejlepsie mi vysiel Apexi Twin Chamber. Skoda, ze nemaju na webe ten clanok. Boli tam grafy priebehu tlaku pred skrtiacou klapkou, ked sa uvolni plynovy pedal. Keby mal niekto zaujem tak nafotim a hodim to tu.
Caizi píše:A jinač ten HKS se dá zapojit i jako uzavřený režim. Já mám repliku HKS za 3000, a jsem taky spokojen. A také lze zapojit v uzavřeném režimu, aby foukal před turbo.
Prosím tě, jaký tlak udrží ten tvůj BOV a kde jsi ho koupil?
Caizi píše:A jinač ten HKS se dá zapojit i jako uzavřený režim. Já mám repliku HKS za 3000, a jsem taky spokojen. A také lze zapojit v uzavřeném režimu, aby foukal před turbo.
Prosím tě, jaký tlak udrží ten tvůj BOV a kde jsi ho koupil?