Neslavný konec turba?
Neslavný konec turba?
Chlapi nevím jistě jestli je to turbo, ale když šlápnu na plyn (v libovolných otáčkách) tak se ozývá takové kovové šelestění, představuju si tu vrtulku turba jak dře o stěnu, ale možná to není ono. Když jsem totiž otevřel kapotu tak šel směrem od turba (svodů) kouř...že by zase prasklé svody? Každopádně sere mě to
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
to urcite neni turbem, ale bud mas povolene priruby, nebo jak rikas praskle svody....
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Take by to mohli být uvolněné či z jiného důvodu vibrující kryty na turbu nebo případně na svodech.
A že je jich tam dost. Na svodech je jeden ze spodní strany a nepřehlédnutelný nahoře. Na turbu je jeden ze spodu a jeden z boku (možná je jich tam víc )
Jinak když by jsi utahoval turbo na svodech nebo pripadne sundaval tak pokud jsi tam neměl ty jistící plechové podložky pod maticema tak bych je tam určitě dal. Nové stojí pár Kč od NISSANA
Hmm, menši update:
Až ted jsem si vsiml ze jsi psal ze ti jde i kouř od svodu. To by asi ty kryty nezpůsobovali
A že je jich tam dost. Na svodech je jeden ze spodní strany a nepřehlédnutelný nahoře. Na turbu je jeden ze spodu a jeden z boku (možná je jich tam víc )
Jinak když by jsi utahoval turbo na svodech nebo pripadne sundaval tak pokud jsi tam neměl ty jistící plechové podložky pod maticema tak bych je tam určitě dal. Nové stojí pár Kč od NISSANA
Hmm, menši update:
Až ted jsem si vsiml ze jsi psal ze ti jde i kouř od svodu. To by asi ty kryty nezpůsobovali
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Matice na turbo
Trochu mimo otazka, ale chcel by som sa spytat ci je nutne pouzivat na turbe orginal matice od Nissan-u, kedze jedna stoji nejakych 100 Sk a je ich tam 9.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Matice na turbo
kenivruh píše:Trochu mimo otazka, ale chcel by som sa spytat ci je nutne pouzivat na turbe orginal matice od Nissan-u, kedze jedna stoji nejakych 100 Sk a je ich tam 9.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: