
Swap zadni napravy z S14 na S13
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Swap zadni napravy z S14 na S13
Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) .  S14ka ma roztec sroubu  na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel  nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste 
			
			
									
						
							
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Hmm...inglis neni moje silna stranka...http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=166524 uz to testoval? bych nerad, aby kdyz nekde pridam plyn, tak mi zadni naprava pochodovala napred :-DMartin_534 píše:http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=28173
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jen pro upresneni aby se vedelo o cem mluvim  
 


Hehe...ted kdyz na to koukam...(nefotil jsem to ja, moje naprava je jeste na aute ) Tak podle fotky mi pripada ten silac uz ze serie excetrickej
			
			
													 
 

Hehe...ted kdyz na to koukam...(nefotil jsem to ja, moje naprava je jeste na aute ) Tak podle fotky mi pripada ten silac uz ze serie excetrickej

					Naposledy upravil(a) Mirek dne 10.12.2006, 07:31, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
							In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
to sou ty fotky odeme  ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo
 ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo  už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm
 už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm
jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave
 kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave 
			
			
									
						
							 ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo
 ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo  už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm
 už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mmjinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel
 kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave
 kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave 
](*,)    never ending story      ](*,)
			
						- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak mi je posli na mail - k2team@centrum.cz a já je sem hodim, docela mi to zajímá 
			
			
									
						
							
](*,)    never ending story      ](*,)
			
						- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap zadni napravy z S14 na S13
za kolik se prodávaji tyhle kusy?Celej set na nápravu?Mirek píše:Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste

- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap zadni napravy z S14 na S13
Street rikal cca 15 tis na celou napravuNo_name píše:za kolik se prodávaji tyhle kusy?Celej set na nápravu?Mirek píše:Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Sem Ti to psal vcera na skype co vim.Hynek píše:to sou ty fotky odemeten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo
už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm
jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdelkámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Asi uz mam reseni...jak se dostanu k nejakym rozmerum zacnu vyrabet...idealka by byl starej silac z napravy S14...nebo nevite nekdo jestli jde vydelat z te napravy aniz bych ho vyrazne poskodil?
			
			
									
						
							In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:




