Swap zadni napravy z S14 na S13
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Swap zadni napravy z S14 na S13
Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Hmm...inglis neni moje silna stranka...http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=166524 uz to testoval? bych nerad, aby kdyz nekde pridam plyn, tak mi zadni naprava pochodovala napred :-DMartin_534 píše:http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=28173
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jen pro upresneni aby se vedelo o cem mluvim
Hehe...ted kdyz na to koukam...(nefotil jsem to ja, moje naprava je jeste na aute ) Tak podle fotky mi pripada ten silac uz ze serie excetrickej
Hehe...ted kdyz na to koukam...(nefotil jsem to ja, moje naprava je jeste na aute ) Tak podle fotky mi pripada ten silac uz ze serie excetrickej
Naposledy upravil(a) Mirek dne 10.12.2006, 07:31, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
to sou ty fotky odeme ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm
jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave
jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave
](*,) never ending story ](*,)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak mi je posli na mail - k2team@centrum.cz a já je sem hodim, docela mi to zajímá
](*,) never ending story ](*,)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap zadni napravy z S14 na S13
za kolik se prodávaji tyhle kusy?Celej set na nápravu?Mirek píše:Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Swap zadni napravy z S14 na S13
Street rikal cca 15 tis na celou napravuNo_name píše:za kolik se prodávaji tyhle kusy?Celej set na nápravu?Mirek píše:Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Sem Ti to psal vcera na skype co vim.Hynek píše:to sou ty fotky odeme ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm
jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Asi uz mam reseni...jak se dostanu k nejakym rozmerum zacnu vyrabet...idealka by byl starej silac z napravy S14...nebo nevite nekdo jestli jde vydelat z te napravy aniz bych ho vyrazne poskodil?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: