Netvrdil jsem, že to fungovat nemá. Jediné co tvrdím je, že se mě to zdá NEBEZPEČNÉ na to, abych to zkoušel na motorech zákazníků, případně na svém. Vím o více lidech, kteří dělají setrvačníky a taky jim fungujou a dělali se podobným způsobem i za socialismu, kdy to ani jinak nešlo.adner píše:Tě pic kluci.
Nebojte se,my taky používáme mozek,nebo se o to aspoň snažíme.Jen pro formu:nešlo mi o to ,ušetřit prachy,ale spáchat něco vlastnoruč,protože z toho lezou potřebný data a ne z koupě nějakýho ultra ověřenýho nesmyslu.Auta nacpaná záležitostmi jenom podle názvu,jak z toho může mít někdo radost?Řeči o tom,že něco nejde,těch denně slyším spoustu,ale mě ty vlastní kola jezdí už roky,vlastní brzdy brzdí roky,vlastní setrváky(i litinové) rotují roky,sakra jak to,že to funguje,když by nemělo?Pánové,bez urážky,to jsou zbytečné řeči,lepší je jít a něco dělat.Až budu mít volnou chvilku,tak vám sem šoupnu návod,jak si doma vyrobit plovoucí kotouče.Jsem zvědav,kdo zas přijde s tím,že to nejde.Těším se na vaše podnětné připomínky.
To kpt LUIS:1kg/15 euro je to kuwa drahý,ale nejlepší,co jsme měli v ruce.Jdeš do toho?
Vím co je to přemějšlet a jít něco dělat a taky jsem už před x lety přišel na to, že u spousty výrobků se dá vymyslet něco lepšího nebo minimálně stejně funkčního, jako předražený výrobky z japonska a USA.
Když nechci dělat setrvačníky, tak to není z důvodů mojí lenosti, nebo neschopnosti, ale je to proto, že nechci věnovat x desítek hodin práce něčemu, co MŮŽE udělat hodně velkej problém. Když to dělají ostatní, je to jejich věc a když se jim nikdy nic nestane, tím lépe. Já osobně raději investuju tenhle čas na výrobu a vývoj jiných věcí – myslím si totiž, že instalace odlehčeného setrvačníku se vyplatí hlavně při kompletní stavbě závodního motoru se vším všudy a jako úprava sama o sobě to bude mít ½ efekt.