Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty.
Lee77 píše:Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty.
No tak to je jasny, prepaluje se Ti vaha vzduchu z duvodu nadmerneho napeti... Klasicke vahy vzduchu maji rozsah 0-5V
Martin_534 píše:to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
To bude asi cece nejpravdepodobnejsi, prehozene draty....
Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku? temp/afm.gif
Presne podle tohoto obrazku jsem meril, panove vcera se, ale stalo neco z ceho mam strach. Vcera jsem znovu promeroval (12,60V) a behem toho mi chcipl motor. Kdyz jsem vydelal svicky tak jsem na 1 a3 narazil na upaleni kontaktu, snad mi nekapla na pist nebo v horsim pripade napodrela valec. dnes jdu merit tlaky tak dam vedet jak to dopadlo.
Lee,pokud není jednička na konektoru jasně označená,změř oba krajní kontakty.Pokud problém přetrvává,máš odpálenou elektroniku ve váze,nebo k ní nemáš připojenou kostru.Jestli se tam těch 12 v bude nacházet i při odpojené váze(na svazku),je problém v instalaci vozidla,nebo řídící jednotce.Pokud ne,je to váha.