Vaha vzduchu

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

pokud odpojíš konektor z váhy,tak nezměříš nic,musíš se píchnout do drátu
Uživatelský avatar
Lee77
user
Příspěvky: 57
Registrován: 07.09.2005, 19:41
Bydliště: Vyskov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lee77 »

Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty. :?:
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Lee77 píše:Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty. :?:
No tak to je jasny, prepaluje se Ti vaha vzduchu z duvodu nadmerneho napeti... Klasicke vahy vzduchu maji rozsah 0-5V :!:
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Martin_534 píše:to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
To bude asi cece nejpravdepodobnejsi, prehozene draty....
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Uživatelský avatar
Lee77
user
Příspěvky: 57
Registrován: 07.09.2005, 19:41
Bydliště: Vyskov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lee77 »

Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Lee77 píše:
Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.
Rikal jsi, ze se Ti pres zimu nekdo vrtal v motoru ne? Tak zrejme Ti tam asi nejak "poladil" kabelaz...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Dovolím si znovu zopakovat.Těch 12 V je v pořádku.Je to napájení AFM.Žádné další hodnoty nemůžeš naměřit,poněvadž máš váhu jaksi odpojenou.
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Tak ted v tom mam bordel :)

Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku?
temp/afm.gif
Uživatelský avatar
Lee77
user
Příspěvky: 57
Registrován: 07.09.2005, 19:41
Bydliště: Vyskov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lee77 »

street.racer píše:Tak ted v tom mam bordel :)

Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku?
temp/afm.gif
Presne podle tohoto obrazku jsem meril, panove vcera se, ale stalo neco z ceho mam strach. Vcera jsem znovu promeroval (12,60V) a behem toho mi chcipl motor. Kdyz jsem vydelal svicky tak jsem na 1 a3 narazil na upaleni kontaktu, snad mi nekapla na pist nebo v horsim pripade napodrela valec. dnes jdu merit tlaky tak dam vedet jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

mam na prodej motor kdyby neco.... :lol: :lol: :lol:


joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre... :? 8)
Uživatelský avatar
Lee77
user
Příspěvky: 57
Registrován: 07.09.2005, 19:41
Bydliště: Vyskov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lee77 »

Gerox píše:mam na prodej motor kdyby neco.... :lol: :lol: :lol:


joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre... :? 8)
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Lee77 píše:
Gerox píše:mam na prodej motor kdyby neco.... :lol: :lol: :lol:


joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre... :? 8)
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.

je,možne je u dvoukila všecko, a jak se ti nezda?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Lee,pokud není jednička na konektoru jasně označená,změř oba krajní kontakty.Pokud problém přetrvává,máš odpálenou elektroniku ve váze,nebo k ní nemáš připojenou kostru.Jestli se tam těch 12 v bude nacházet i při odpojené váze(na svazku),je problém v instalaci vozidla,nebo řídící jednotce.Pokud ne,je to váha.
Odpovědět