Turbo po repasi

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Turbo po repasi

Příspěvek od swed »

Vyměnil jsem ložiska na turbu, nechal to vše vyvážit a dát do kupy orovnat aj lopatky, prostě komplet co tam našli nedobrého a nemá to vůbec vůle jako trochu předtím, ale stratilo mě to turbo nějak zátah a nebo to zabírá více od nižších a už to pak není znát. Mě to kopalo okolo 4000 do sedačky docela hodně. Tlak turba nabíhá na 1bar dost dlouho až ve vysokých otáčkách. Nemůže to být třeba tím, že jsem pohnul s wastgate tyčkou jak jsem dával sací část turba a je jinak natočená (tudíž kratší dráha) atd? Podotýkám , že mám ventil na nastavení tlaku turba.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jestli je ovládací tyčka kratší, tak máš pořát trochu otevřenou WG
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:jestli je ovládací tyčka kratší, tak máš pořát trochu otevřenou WG
presne naopak, ak je kratsia, resp. prilis kratka, tak sa wastegate otvori neskor, pripadne sa neotvori dostatocne a narast tlaku sa nezastavi. Ak je tycka dlhsia, tak je wastegate otvarana skor eventualne je otvorena stale.
Skracovanim tycky actuatora sa tlak zvysuje, predlzovanim sa tlak znizuje, resp. zvysuje a znizuje sa predpatie pruziny.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

máš pravdu, blbě jsem to napsal a možná i pochopil - myslel jsem vzdálenost actuatora od wg, protože předpokládám, že se samontou tyčkou swed nic nedělal. a tím když skrátíš tudle vzdálenost tak jakoby prodloužíš tyčkua tim máš wg stále pootevřenou
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

jasne....sam som zvedavy co tam swed porobil :wink:

mimochodom, uz ti to nove turbo funguje?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

ještě ne, 14 dni jsem teď neměl na auto čas :cry:
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

Díky za připomínky, jelikož se dá se sací částí turba pootočit tak právě mohl nastat případ, že mám pootevřenou wastagete pořád. Jak se k tomu dostanu tak to trochu pootočím , aby byla více zavřená a tím pádem otevírala ve vyšším tlaku. A uvidíme.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

Takže pootočení nepomohlo. Utáhl jsem aj ventil pač byl malinko povolený.Jinak je nastavený na 1bar. ALe tohodle tlaku dosáhne auto ve vysokých otáčkách.Jediné co mě napadá je, že jsem neutáhl svody k bloku pořádně nebo k turbu :?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

orovnat aj lopatky??? :oops:

Tohle jsem neslišel, není to tvůj problém že vznikla velká mezera mezi lopatkou a tělem kompresoru.
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

no na to sem se ho taky ptal.prej to bylo zacisteni a ze slo o setiny mm.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

Tak jsem se bavil s člověkěm co mi dělali na tom turbu. Prej rovnali trochu vrtulku. Po repasi je takováhle. Každopádně to před repasí jelo lépe. Takže novou vrtulku a je to. Poznáte někdo jeslti je tam hodně mezera mezu lopatkami a stěnou šneku nebo nějaké nedostatky? A jestli někdo má štítek od turba kvůli objednání vrtulky :?

Obrázek
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

No nejsem expert na turba ale tohle jestli je trochu orovnane tak nevim.

Vždyt je tam vůle velka jak kráva :shock:

Update:

detail meho turba Garrett T25 - díky bohu zatím fungujícího :-({|=

Obrázek
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 27.06.2006, 20:58, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

moje po repasi vypadalo takhle... je to to s delšima lopatkama
Obrázek
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

tak tak máš tam fugy jako kráva
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Přesně tak strašně záleží právě na vzdálenosti.
Tohle totálně skur...! 8)
Obrázek
Naposledy upravil(a) Heini dne 27.06.2006, 22:12, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět