vynechava pri studenem motoru
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vynechava pri studenem motoru
čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém, ale když to nenechám ohřát na volnoběh a vydám se na cestu tak při konstantní rychlosti motoru najednou začnou padat otáčky jako když nedržim pedál plynu a když přidám tak to začne cukat jako prase jako když se neumí rozhodnout jestli má jet nebo ne. pustim plyn a otáčky normálně na volnoběhu.
Všiml jsem si, že když se ručička teploměru blíží na svojí provozní hodnotu tak to přestane. A ikdyž se to někdy neprojevuje zrovna takhle hodně špatně tak je cítit, že když se to aspoň trochu ohřeje tak jako by něco seplo a najednou to líp jede.
Jak těď bylo to horko tak to nedělalo až zase jak se ochladilo.
dík za rady
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém, ale když to nenechám ohřát na volnoběh a vydám se na cestu tak při konstantní rychlosti motoru najednou začnou padat otáčky jako když nedržim pedál plynu a když přidám tak to začne cukat jako prase jako když se neumí rozhodnout jestli má jet nebo ne. pustim plyn a otáčky normálně na volnoběhu.
Všiml jsem si, že když se ručička teploměru blíží na svojí provozní hodnotu tak to přestane. A ikdyž se to někdy neprojevuje zrovna takhle hodně špatně tak je cítit, že když se to aspoň trochu ohřeje tak jako by něco seplo a najednou to líp jede.
Jak těď bylo to horko tak to nedělalo až zase jak se ochladilo.
dík za rady
Naposledy upravil(a) mrkevvzime dne 04.08.2006, 08:45, celkem upraveno 1 x.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: vynechava pri studenem motoru
To co jsem napsal do Quote je můj problém, s tím rozdílem že mě to děla i když je venku 35°C. A ty problémy nemívám v zimě nebo když je cca pod 10°C.mrkevvzime píše:čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém
Řešením tohoto problému už jsem ztrávil skoro polovinu života
Mrkni na můj článek o tom problému:
forum/viewtopic.php?t=6878&highlight=studen%E9+starty
Doufám že to společně vyřešíme. Já ted momentálně visím na tom že nemohu koupit stroboskop na měření předstihu - nejsou prachy. Nechci to nikomu dávat k změření - jak se říká, chces neco pořádně tak si to udelej sám.
Jinak u mě je předstih na 99% ok, ale..........uvidí se až koupím stroboskop
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsi zjistil že jsi měl propálené zapalovací cívky? Jak jsi je měřil atd? Já je měřil a hodnoty dle manuálu byli v pořádku.james2000 píše:Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč zloději ale teď to jede jako dřív ...
Hmm, rozdělovač. Takže to bylo KA24DE?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
předstih má podstatný vliv na volnoběhKentoya píše:kluci předstih na to vliv nemá
zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
je to samotný CAS který nějakým vedlejším vlivem předstih mění a ten mění chování motoru... ale kdyby to bylo předstihem auto by patrně neblblo jen na volnoběh
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod