Vymena oleja v prevodovke.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vymena oleja v prevodovke.
Menil niekto z vas olej v prevodovke ? Ja som to skusal, ale ani za tu ... som nemohol povolit tu vypustiacu skrutku Stretol sa niekto z vas s takym problemom ? Ta skrina prevodovky nie je zo zeleza, takze to nemoze byt prihrdzavene. Jedine zeby ten, co to robil posledne, tak ked to zakrucal musel asi prerezat nejak krizom zavity a teraz to nejde povolit. Nakoniec som musel vypustit olej cez nalievaci otvor pomocou hadicky
Jo a este jedna vec. Olej v diferencialy asi vymenit bez toho aby bol dole diferencila nejde alebo sa mylim ? Co som pozeral tak k tomu srobu sa neda nicim dostat.
Jo a este jedna vec. Olej v diferencialy asi vymenit bez toho aby bol dole diferencila nejde alebo sa mylim ? Co som pozeral tak k tomu srobu sa neda nicim dostat.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymena oleja v prevodovke.
Tak tak, rukou a obyč klíčem nepovolíš (tedá mozná nějakej rambo ano ale to není můj případ ). Na takové zátky používám zásadně nohu Co si vzpomínám tak tam pasuje 1/2 palcovovej čtyřhran. Zkusil bych to vratidlem a povolit nohou nebo na to vratidlo dát nástavec - nějakou delší trubku (pouze na vlastní nebezpečí, s trubkou na klíčích vždy opatrně - může se rozšklebit nebo může uletet neco na vratidlu či na klíči) a zkusit to rukou, mozná bude potřeba ta trubka i při povolování nohou.kenivruh píše:Ja som to skusal, ale ani za tu ... som nemohol povolit tu vypustiacu skrutku Stretol sa niekto z vas s takym problemom ?
Plnění převodovky doporučuju přes řadicí páku - vyndat řadičku a pak se to pěkne plní. Tan plnici otvor z boku je špatně přistupný.
Differencial:
Na aute jsem to měnil, není potřeba sundat diff. Vypouštěcí zátka je přístupná - taktéž doporučuju povolit nohou
Nalévací otvor není problém - je na levém boku. Pokud si dobře vzpomínám tak k povolení je potřeba 1/2kloubový nástavec + prodloužení cca 125 + ráčná.
Spíš je problém s plněním diffu olejem, na lahvích s olejem bývá takový sosák ale s tím se tam nedostaneš. Lze dát na ten sosák hadičku ale to také špatně teče, protože jak zmáčkneš lahve tak sice vytlačíš olej, ale vzduch tam nemuže tak ti zůstaně lahev s olejem zmáčklá a nemůžeš dál vytláčet.
Me se osvědčilo:
- hadička s vntiřním průměrem cca 10mm (vem co nejvetši co ti vleze do nalévací zátky) hadičku vyved do podběhu zadniho kola nebo až ven k okraji blatníku tak aby byla co nejviš než je nalévací otvor na diffu a do té hadičky trychtýř a už to tam pereš
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ten ... srob ma byt dotiahnuty na 29-34 Nm. Sviecky maju byt dotiahnute na 20-29 Nm. Minimalny rozdiel, ale keby aj sviecky sli povolit tak tazko ako ten ... srob tak ich doma nemeni snad nikto. Som tam mal 25 cm dlhu racnu na to 30 cm rurka a stale sa to ani nepohlo. Som mal pocit, ze cele auta sa otaca okolo svojej osi a ten ... srob ani prd.
K tomu difrencialu som nasiel obrazok na sxoc ako tam dal dlhy nastavec tak to tiez tak skusim. Ale ked bude ten srob tiez tak tazko ist tak ma asi ...
K tomu difrencialu som nasiel obrazok na sxoc ako tam dal dlhy nastavec tak to tiez tak skusim. Ale ked bude ten srob tiez tak tazko ist tak ma asi ...
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
pocuj 30 cm je malo aspon metrovu ruru zober a stym to povolis....na 100%... ten srob a zavit je konusovy asi ten pred tebou sa bal ze sa to povoli tak to zatiahol kolko sa dalo...
935Baby: nohou som neskusal bo ma auto vzdy na zdvihaku alebo nad jamou a neni som zas tak atleticky typ ze by som to zvladol
935Baby: nohou som neskusal bo ma auto vzdy na zdvihaku alebo nad jamou a neni som zas tak atleticky typ ze by som to zvladol
Nissan 200SX S13 1990
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Já mám pouze možnost zvednout na stojánky (axle stands) a to si tak hezky lehnes.....chvilku se prospíš - nohou to jde dobre. Na zvedák ani jámu nemám přistup.tamo píše:935Baby: nohou som neskusal bo ma auto vzdy na zdvihaku alebo nad jamou a neni som zas tak atleticky typ ze by som to zvladol
Ja fakt že mít to na jámě nebo na nůžkovým zvedáku tak to by tou nohou fakt asi neslo
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
O tom už jsem četl par příběhů na sxoc.Martin_534 píše:tohle ještě nic neni, ale ukažte mi jak se správně mění olejovej filtr na SR
dnes mi výměna trvala 3 hodiny a jsem 100% rozhodlej koupit relokační kit
Co ten filtr od KN jak má ve předu matku na povolení.
http://www.knfilters.com/oilfilter.htm
Koupiš ho v Riegger tuning Praha.
Ja na CA18DET take nemohl ten filtr povolit, nechtelo se mi sundavat ten plastový kryt co je pod motorem, tak jsem vzal velké sikovky a ze zhora jsem ho chytil sikovkama a povolil.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: