 
 Potřeboval bych poradit s tímto "menším" problémem. Začal bych takto: Nedávno jsem potřeboval vyrazit na delší cestu,ale co se nestalo.Po zařazení rychlosti a rozjetí auto sebou cukalo, tak vyřadím a sleduju volnoběh (OK),to udělám tak 3x a pak se z vyfuku vyvalil kouř.Ale den před tím jsem normálně najel tak 300km.V servise mi řekli, že to bylo svíčkama,ale po jejich výměně jsem si všiml, že chod motoru je sice rovnoměrný,ale po zahřátí a klesnutí volnoběžných otáček na 850 (celou dobu pak drží) sebou motor často cukne a z výfuku se ozývají tlumené detonace,což před výměnou nedělalo.Odpovědí mi bylo,že to nic není...Na motoru je děláno,proto se chci o něj co nejlíp starat a proto se taky ptam,jestli s tim nekdo nema zkusenost,s autem hodlám najezdit jeste spoustu km. Dík za každou odpověď.



 .Motor si vrní jako malý kotě
 .Motor si vrní jako malý kotě  Dnes jsem tam dal nové svíčky NGVéčka a vyhodil tam servisem dané BRISKY typu Super DR15YC, což jsou pro tyto auta absolutně nevhodné, předepsána jsou, když už BRISKY, tak Silver DR14YS nebo Platinum DR14YPP. Jinak díky za veškeré typy, do budoucna vím na co si pak ještě dávat pozor. Asi fakt se vyplácí chceš-li něco pořádně, udělej si sám.
 Dnes jsem tam dal nové svíčky NGVéčka a vyhodil tam servisem dané BRISKY typu Super DR15YC, což jsou pro tyto auta absolutně nevhodné, předepsána jsou, když už BRISKY, tak Silver DR14YS nebo Platinum DR14YPP. Jinak díky za veškeré typy, do budoucna vím na co si pak ještě dávat pozor. Asi fakt se vyplácí chceš-li něco pořádně, udělej si sám.