nizke otacky na volnobeh za tepla
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
nizke otacky na volnobeh za tepla
stava se mi ze mi klesnou otacky pri zastaveni na krizovatce na cca 400-500rpm ... obcas se to stane obcas ne ... dela to jen za tepla a jen nekdy ... ma nekdo tuseni proc tomu tak je ? dik
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
air regulator - to je ten ventil, co pri pustenem plynu (a zavrene klapce) ma poustet vzduch do motoru. Mam ten samy problem. Byva zaneseny olejem/zakarbonovany a to otevirani neni uplne o.k.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jo dělá na 100% ten air regulátor, vyhodil sem ho a vrčí to krásnědoublejay píše:air regulator - to je ten ventil, co pri pustenem plynu (a zavrene klapce) ma poustet vzduch do motoru. Mam ten samy problem. Byva zaneseny olejem/zakarbonovany a to otevirani neni uplne o.k.
](*,) never ending story ](*,)
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: pablo
Toto je prodle ma na 99% ACC - ventil regulujicí volnobeh nebo jeho řídíci system.pablo píše:toto mi robi tiez a hlavne ked zatvaram okna zvyknu klesnut,ked sa zavru a pustim gombik tak sa vratia naspat
Stejné klesnutí otáček by ti mohlo nastat když třeba: auto běží na volnobeh a zapnes na plno ventilátor + světla tak by ti neměli klesnou otáčky (max. tak o 50rpm) pokud ti klesnou o cca 150-250rpm tam más problém s AAC.
ECU musí dát AAC povel ke zvýšení otáček kvůli tomu že je větší odběr proudu a tudíž vetší zatížení alternátoru. Je to popsané v manuálu.
Treba bych zkusil ten AAC ventil vyčistit a celkově celý ten blok co je v něm ten ventil namontovaný nebo změřit multimetrem odpor na AAC ventilu.....atd
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 14.08.2006, 18:58, celkem upraveno 2 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: pablo
souhlas ted sem to řešil,..akorát za studena pořád špatný volnoběh..typuju svíčky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Tohle samý mi dělalo taky, všechno sem kompletně vyzkoušel a nic nepomohlo. Nakonec to bylo čidlo na telotu. Při měření se chovalo normálně, ale občas se uvnitř zkratovalo. Při tom zkratu ECU nepoznala ani že je sepnutý spínač klapky. Vyhodil sem čidlo, dal odpor s přepínačem a mam ruční sitič. De to bez problémů