jo tak...no ja mam 112 kg.... takze asi budu potrebovat hodne velikej vykon...Kentoya píše:pokud nevíš tak silná auta si pořizují lidi s váhou okolo 100 kg aby tím vykompenzovali svůj deficit
Objednavka tricka.
Naposledy upravil(a) Gerox dne 17.08.2006, 22:05, celkem upraveno 1 x.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja by som bral XL
2x cierne
2x cervene
2x biele
a pockam cenu na mikinu a podla toho priobjednam
ale asi zoberiem XL
1x ciernu
1x cervenu
ciapka 1x
zatial tolko.
zislo by sa po uzavreti objednavok to zasumarizovat aby sa kazdy mohol pozriet ci bola objednavka zapisana tak ako si ju predstavil.
2x cierne
2x cervene
2x biele
a pockam cenu na mikinu a podla toho priobjednam
ale asi zoberiem XL
1x ciernu
1x cervenu
ciapka 1x
zatial tolko.
zislo by sa po uzavreti objednavok to zasumarizovat aby sa kazdy mohol pozriet ci bola objednavka zapisana tak ako si ju predstavil.
Naposledy upravil(a) remo dne 18.08.2006, 07:14, celkem upraveno 1 x.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
sumar
Nebojte sa mal som to na plane. Dam konecny sumar. Podla mna konecne by sa to mohlo rozhybat TAMO. 25.8.06 sem doplnim celkovy sumar.Tak si to prosim potom skontrolujte. Vdaka. A este nieco.PObavme sa o sposobe uhrady. Neviem ci sa Vam to bude pozdavat ale bol by som pre to aby ste mi poslali sumu na ucet. Viete ak by mi ostalo 20 triciek po 203 je to 4 litre.A to preto neurobim. Chapte ma trosku.
A este nieco doplnam ceny na mikiny a ciapky.
MIKINA - nejaka americka znacka ktoru najviac pouzivaju a dlho vydrzi.To je hlavne. 500 SK+ 51 sk potlac. Je to mikina bez zipsu ku krku a patentom na rukavoch.
CIAPKA - sest dielna so sendvicovym siltom, celotextilna 90 SK + 45 sk vysivanie .Je to kombinacia cierna + biela/cervena/.Dal som navrh na logo.Bude vpredu to co na triku a vzadu nad upinanim bude web adresa.Moze to niekto hodit na elektronicku podobu????
A este k trickam.Mozme mat trika Slazenger ale budu drahsie o par korun.Ste za??????
A este nieco.Kto mi uz konecne posle tu elektronicku formu potlace na trika?????Prosim.
Zatial vsetko.Podrobnosti a pripomienky priebezne na fore + mail+ mobil.
A este nieco doplnam ceny na mikiny a ciapky.
MIKINA - nejaka americka znacka ktoru najviac pouzivaju a dlho vydrzi.To je hlavne. 500 SK+ 51 sk potlac. Je to mikina bez zipsu ku krku a patentom na rukavoch.
CIAPKA - sest dielna so sendvicovym siltom, celotextilna 90 SK + 45 sk vysivanie .Je to kombinacia cierna + biela/cervena/.Dal som navrh na logo.Bude vpredu to co na triku a vzadu nad upinanim bude web adresa.Moze to niekto hodit na elektronicku podobu????
A este k trickam.Mozme mat trika Slazenger ale budu drahsie o par korun.Ste za??????
A este nieco.Kto mi uz konecne posle tu elektronicku formu potlace na trika?????Prosim.
Zatial vsetko.Podrobnosti a pripomienky priebezne na fore + mail+ mobil.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Este mi nic neprislo.NAPIS:mrkevvzime píše:uz sem ti to prece posilal na obe ty schranky a posilal jsem to i martinovi
edit> nojo zase jsem podelal tu jednu adresu tak jsem to poslal jeste jednou
marian.straka@steag.sk
Je to tak zlozite??????Ci co?????Ale nic to len tak aby rec nestala.
Inak nic moc tie trika.Zatial je to iba 38 ks.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mno tak ja nevim v cem je problem
tohle se mi vratilo
Hi. This is the qmail-send program at smtp.seznam.cz.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<marian.straka@steaq.sk>:
Sorry, I couldn't find any host named steaq.sk. (#5.1.2)
ale posilal jsem ti to i na druhej mail a tam mi to chybu nevratilo
EDIT KUA UZ TO VIDIM tam je G a ne Q, ale v tom odkazu to vypada jako Q to se poseru
tohle se mi vratilo
Hi. This is the qmail-send program at smtp.seznam.cz.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<marian.straka@steaq.sk>:
Sorry, I couldn't find any host named steaq.sk. (#5.1.2)
ale posilal jsem ti to i na druhej mail a tam mi to chybu nevratilo
EDIT KUA UZ TO VIDIM tam je G a ne Q, ale v tom odkazu to vypada jako Q to se poseru
-
- user
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20.01.2006, 03:45
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten přízpěvek s tou váhou byl dobrej-Proto mám asi to nejslabší auto na fóru mám totiž jen 73KG!!!!!!
Bral bych 1xčerné,1xčervené-obě s bílym potiskem.Velikost S.
Bral bych 1xčerné,1xčervené-obě s bílym potiskem.Velikost S.
NISSAN 240SX SE(S 13)KA 24DE,ČERVENÁ(R.V.91)VLSD-samosvor,SUPER HI-CAS,ŠÍBR,FÓLIE VZADU,KLIMA,17"225,REZONÁTOR,LADÁK.++240SX S13 KA24E,stíbrná met.(r.v.89)Bývaly majitel 240sx s Fóra.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak nejak je to pravda, stale ti vysim kopu lowe za brzdy. zatial sa nezrealizovali rozpery tak mozme takto.Kentoya píše:pokud se nemýlím mám nějaký peníze u rema, tak to můžu vyřešit tímto způsobem a za ty prachy 4 trička 2 mikiny
mas u mna tusim 1600,- pokial ma pamat neklame.
ak je inak daj vediet
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,