custom svody

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

custom svody

Příspěvek od Martin_534 »

Obrázek
co si myslíte o tomdle designu?
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

mě by stačil, je to ca18 na T3 nebo jiná kombinace
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

je to na ca18 s t28 přírubou, asi před měsícem to prodával na ebay nějakej maník :) bohužel tadle fotka je to jediný co mi zbylo
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

škoda
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no v podstate tam mozes nechat seriove, nevidim oproti nim ziadnu vyhodu...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jasně že ne ta škoda platila na T3
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no mě šlo jenom o příklad, jsetli třeba nebudou lepší nějaký složitější, výhodou u tědlech bezesporu je poměrně jednoduchá výroba a možnost udělat přírubu na jakýkoliv turbo na jakoukoliv stranu
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

mi jenom prijde trochu divny posilat ty plyny proti sobe...?
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to je jedno serie je celkem podobná
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No v serii je to trochu inak. Ked sa pozries na tu prirubu k turbu tak vidis, ze je tam vnutri prepazka. Ta prepazka oddeluje vystup z 1 a 4 valca od 2 a 3 valca. Tie zvody su vnutri urobene tak, za plyny z 1 a 4 valca resp. 2 a 3 valca sa stretnu az na konci zvodov. Toto parovanie je logicke a vyplyva z poradia zapalovania valcov 1342 takze dva nasledujuce vyfuky maju samostatnu vetvu. Chyba je vsak v tom, ze ked som skusal fukat do vstupu z nejakeho valca tak viac vzduchu islo von cez vstup z paroveho valca nez na konci zvodov, co je nic moc.

Napriek tomu si vsak myslim, ze seriove zvody nie su az take obycajne a inziniery od Nissanu nie su az taky zli :)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

kenivruh, to máš sice pravdu, ale na druhou stranu jelikož např 2 a 3 střílí proti sobě, tak by měli mít stejnou dráhu svodů aby ten tlak šel v pravidelných pulsech na turbo a toto bohužel konstruktéři nissanu nedodrželi
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Otazka. Podarilo sa mi zohnat nejaku teplote odolnu textiliu, do ktorej som obalil seriove zvody (ano da sa to :)) plus turbinu a dump pipe. Lenze na sxoc ci kde som sa docital, ze vraj liatinu z ktorej su urobene tie casti nie je moc dobre obalovat, ponevac (:)) potom zvyknu skor prasknut. Pocul niekto o tom nieco alebo ma dokonca s tym skusenost ?
Odpovědět