custom svody
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
custom svody
co si myslíte o tomdle designu?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No v serii je to trochu inak. Ked sa pozries na tu prirubu k turbu tak vidis, ze je tam vnutri prepazka. Ta prepazka oddeluje vystup z 1 a 4 valca od 2 a 3 valca. Tie zvody su vnutri urobene tak, za plyny z 1 a 4 valca resp. 2 a 3 valca sa stretnu az na konci zvodov. Toto parovanie je logicke a vyplyva z poradia zapalovania valcov 1342 takze dva nasledujuce vyfuky maju samostatnu vetvu. Chyba je vsak v tom, ze ked som skusal fukat do vstupu z nejakeho valca tak viac vzduchu islo von cez vstup z paroveho valca nez na konci zvodov, co je nic moc.
Napriek tomu si vsak myslim, ze seriove zvody nie su az take obycajne a inziniery od Nissanu nie su az taky zli
Napriek tomu si vsak myslim, ze seriove zvody nie su az take obycajne a inziniery od Nissanu nie su az taky zli
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Otazka. Podarilo sa mi zohnat nejaku teplote odolnu textiliu, do ktorej som obalil seriove zvody (ano da sa to ) plus turbinu a dump pipe. Lenze na sxoc ci kde som sa docital, ze vraj liatinu z ktorej su urobene tie casti nie je moc dobre obalovat, ponevac (:)) potom zvyknu skor prasknut. Pocul niekto o tom nieco alebo ma dokonca s tym skusenost ?