navod na vymenu tesnenia pod hlavou
navod na vymenu tesnenia pod hlavou
chcem poprosit skusenejsich o napisanie zrozumitelneho navodu ako spravne zlozit hlavu a zase ju dat spat. zvlast ma zaujima ci treba vybrat vacky a ako ich dat spravne spat. Eventualne ci je lepsie dat to urobit do servisu. Dakujem
			
			
									
						
										
						je k tomu potřeba delší imbus na golu, ten imbus minimálně 6 cm a samozřejmě momenták, jinak momenty jsou tuším 30, potom 110, všechno povolit a znova 30 a zas 110, říkal jsem si to půjde dál po tom povolení o cca 15 stupnů, ale figu borovů šlo to o cca 150 stupnů což mě mile překvapilo a už je mi jasný proč se to tak utahuje
			
			
									
						
										
						Já jsem vačky měl dole je to lepší a aspon skontroluješ jestli máš všechny šrouby v pohodě mě dva prdly u vaček . A jestli máš ořech imbus tak ho zbrus dokola a dostaneš se knim. A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou
			
			
									
						
										
						- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
jo jo, slyšlel jsem že na použité je lepší dávat menší utahovací moment - to mi ríkal mechanik, tak nevímKytt píše:A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
			
						- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Vacky sundavat nemusis. Sundas jen kryty vacek a povolis vsechny srouby, myslim, ze nektere ven nepujdou, tak to staci akorat motorem pootocit a v pohode. Janak ja jsem to delal, ze jsem vzal normalni imbus a urizl jsem ho flexou, ale na dotahovani jsem ho trochu zkroutil, takze to chce nejakej lepsi nez za 40kc z kauflandu celou sadu  Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo....
 Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo....  ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)
 ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)
			
			
									
						
										
						 Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo....
 Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo....  ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)
 ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:







 lepší je nejdřív vyhodit turbo i s hadičkami /to už se tu někde řešilo, ale to už máš ty stejně jinak/ a pak se pustit do hlavy .....
  lepší je nejdřív vyhodit turbo i s hadičkami /to už se tu někde řešilo, ale to už máš ty stejně jinak/ a pak se pustit do hlavy .....

 V každém případě vačky dolu nemusej.
 V každém případě vačky dolu nemusej.