boost controllery
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Ty ja bych to na tvojem místě nevzdával. Myslím si že by nebylo špatné mít dva druhy řešení takového to boost controlleru, přičemž by sme oba přišli na různé výhody či nevýhody a úskalí, přičemž v konečném důsledku bychom mohli dát dohromady verzi, která velmi šikovná. O což nám přeci všem jde. Ja osobně se velmi rád podělím o své zkušenosti a nové poznatky. Případně můžu zaslat Raddyho krasné schéma .rozumik píše:ok, seru na to, caizi prekvap nas
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
plati to len vtedy, ak je nastaveny tlak vyssi ako rozsah danej mapy. v ramci mapy moze byt tlak lubovolny. mimochodom, hlavny parameter udavajuci maximlany pouzitelny tlak pre danu mapu je velkost vstrekov. kazda dobra mapa (cip) je urobena do maxima danych vstrekov.adner píše:ke každé hodnotě tlaku je potřeba taky odpovídajícně nastavenou epromku v ECU
Goodziller píše:Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
nie je to zavisle jedine od tlaku ale od prietoku vzduchu motorom vseobecne.
priklad: na motore s restriktivnym vyfukom, sanim, IC atd nastane fuel cut dajme tomu pri 1bar.
na motore so snizenmymi restrikciami nastane fuel cut napr. pri 0.8bar.
obdobne to je s teplotou nasavenho vzduchu. Cim nizsia teplota, tim nizsi tlak staci na dosiahnutie max. vystupneho signalu z AFM.
To Kentoya and others:
Jinak checkerbox je hotový a odzkoušený, i už mám k nim téměř hotový popis všeho co se dá z něj vyčist, a ted jen zhanim nějaké vhodné plastové krabičky, které nějak zapadnou do interieru. Náklady na plošný spoj a součástky (při použití běžných led diod - ne čirych) jsou zhruba 50,- takže pokud máte někdo možnost někde sehnat nebo máte nějaké moderní plastové krabičky, které by nějak zapadly do interiéru dvoukila, tak vám jej klidně udělám na míru.
Jinak checkerbox je hotový a odzkoušený, i už mám k nim téměř hotový popis všeho co se dá z něj vyčist, a ted jen zhanim nějaké vhodné plastové krabičky, které nějak zapadnou do interieru. Náklady na plošný spoj a součástky (při použití běžných led diod - ne čirych) jsou zhruba 50,- takže pokud máte někdo možnost někde sehnat nebo máte nějaké moderní plastové krabičky, které by nějak zapadly do interiéru dvoukila, tak vám jej klidně udělám na míru.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
dobre zeptam se jinak Raddyraddy píše:Goodziller píše:Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
nie je to zavisle jedine od tlaku ale od prietoku vzduchu motorom vseobecne.
priklad: na motore s restriktivnym vyfukom, sanim, IC atd nastane fuel cut dajme tomu pri 1bar.
na motore so snizenmymi restrikciami nastane fuel cut napr. pri 0.8bar.
obdobne to je s teplotou nasavenho vzduchu. Cim nizsia teplota, tim nizsi tlak staci na dosiahnutie max. vystupneho signalu z AFM.
mam obycejnej IC, KN filtr, kat-out a dost pruchodnej vyfuk + serie cip na kolik ASI bezpecne muzu zvednout tlak? jestli vubec
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
na kolik chceš, ale jakmile se ti dostane průtok vzduchu na hranici, kterou dokáže váha změřit, tak ti auto cukne, protože jednotka vypne vstřikymrkevvzime píše:dobre zeptam se jinak Raddy
mam obycejnej IC, KN filtr, kat-out a dost pruchodnej vyfuk + serie cip na kolik ASI bezpecne muzu zvednout tlak? jestli vubec