Delka svodu

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Delka svodu

Příspěvek od Mirek »

Dokazete nekdo, nebo neznate nekoho kdo by mi mohl spocitat delku svodu Motor-turbo na SR20DET? Jak dlouhy musi byt vedeni nez se to spoji v 1? Asi si je necham udelat u znamyho..uvidim podle ceny jakou mi nabidne...ale potrebuju vedet delku ....pocitam s tim ze vsechny musi byt stejne dlouhe...ted jde jen o to kolik to je :) dik moc
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ono se to počítá podle otáček kterými chceš točit max a podle vrcholu kroutáku a ty vzorce nejsou běžně dostupný, ale vyhovující délka jednoho spletence středem měřeno by měla být mezi 0,5 až 0,75 metrů, ale jelikož je to turbo, tak délka nebude mít tak velký vliv, jako stejná délka, pravidelný průřez bez zbytečných návarů, a slušný radius bez zlomů
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

a hlavne to neprehnat s vnutornym priemerom trubiek...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

no musim mu dat delku a pravdepodobne i prumer...muzete byt teda konkretnejsi? co je to neprehnat s prumerem? Motor nebude mit pravdepodobne vic jak 300koni......spis kolem tech 250-270....nechci moc uprav ktere by rapidne snizily zivotnost...jinak 0.5 az 0.75m se mi zda dost...to to mam dat na natacky :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

na 250-270koní nepotřebuješ jiný svody ani turbo :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Martin_534 píše:na 250-270koní nepotřebuješ jiný svody ani turbo :)
Hmm u turba sem novacek....zajimal sem se driv o upravy NA motoru....ale sportovni svody...vyfuk....otevreny sani jsou pro me zakladni upravy..takze ho tam davat budu....turbo asi zustane stejny...jde mi o svody....aby mely vsechny 4 valce stejnej odpor...je to uprava ktera neco malo prida....ale nepodepise se negativne na motoru...nejde mi o to jestli na ten vykon staci seriovy....jde mi o optimalizaci...a i na ten vykon jsou sportovni 4v1 se stejnou delkou lepsi nez seriovy....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no otázkou je, jestli se ti to za ty prachy vyplatí :)
na 250-270 koní stačí zvednout lehce tlak, přidat walbro, ic, sání, vejfuk a trochu poladit jednotku
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

když si nekdy budeš chtít dělat svody, tak průměr odvod podle průřezu v hlavě a udělej ho stejnej a nic nepokazíš
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

dekuju...jeste se zkusim poptat....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Vnitrni prumer svodu by mel byt stejny a presne sedet na vyvodech z hlavy.
Jeden malej problem. Ty diry jsou ovalny.....
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

NEW

Příspěvek od Nyci »

A co takhle koupit takovíhle svody? http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1717
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

maju nerovnaku dlzku vetiev, zvlastny dizajn ktory neplni podstatu zvodov.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kuci tak kam se aspon obratit abych ty udaje zjistil kdyz tady se nevi? :(
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

okopíruj je podle nějakejch na netu, těžko radit, tohle je věc pro profíky, aby to mělo význam
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Ať je uděláš,jak je uděláš,změnu stejně nepoznáš.Na brzdě to hodí rozdíl několika ps,kvůli čemuž je u turbomotoru zbytečný se trápit.Pokud je mocí mermo chceš,udělej je podle sebe tak,aby si z nich měl radost.Protože to je to jediné,o co u nás amatérů jde.
Odpovědět