co se da taky udelat z KA?
blázen píše:z jakeho motoru?mikyc píše:konecne nekdo rozumnej. psal jsem se jednoho typka, co ho ma a rikal, ze by ze seriovyho motoru nezdimal vic nez 300-350Kentoya píše:uzavírejte co chcete, já ho jednou stejně oturbím, jeví se mi to jako lepší varianta než SR
on ma postavenej KA24DE a boostotuje ho. Ja se ho na ptal kolik si mysli ze snese bez vymeny pistu.
sorry za vytazeni staryho prispevku, ale tohle je presne to, co jsem se snazil rict:
http://sr20forum.com/showthread.php?t=175656
http://sr20forum.com/showthread.php?t=175656
pozrite pani, co sa tyka oturbovania KA, debaty su zbytocne, staci pozriet na nete hotove aplikacie a zistite ze napriek vsetkym obavam seriove KA s turbom ficia v pohode na cca 300k a povedzme si uprimne, ze 300k je pre velku vacsinu z nas viac nez dost....Staci si pozriet na uzasny Civic s 520k, ktory bol aj teraz v Brne a zistite ze vykon je fajn vec, ale jeho realne pouzitie kvoli trakcii je vec druha. Takze moj nazor podlozeny studiom projektov na nete je, ze KA je velmi vhodny aspirant na turbo, skusenosti, informacii a dielov na upgrade najdete tolko, ze naozaj nie je co riesit...
A co sa tyka kompresie, ja osobne nezastavam ani zdaleka nazor, ze 10:1 je pre turbo vela, prave naopak, je to v pohode kompresia v pripade ak sa veci urobia spravne....Samozrejme ale ze na 91 okt. benzin to nepobezi...A osobne si trufam povedat, ze s pouzitim vstrekovania vody su limity ovela dalej...
A co sa tyka kompresie, ja osobne nezastavam ani zdaleka nazor, ze 10:1 je pre turbo vela, prave naopak, je to v pohode kompresia v pripade ak sa veci urobia spravne....Samozrejme ale ze na 91 okt. benzin to nepobezi...A osobne si trufam povedat, ze s pouzitim vstrekovania vody su limity ovela dalej...
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
http://www.tuning.sk/dokument_nissan_s1 ... g_by_johny - chlapik ma oturbene KA24DE pouzil kit ale moc tam toho nieje pisane...
Nissan 200SX S13 1990