GO motorů CA18DET a SR20DET
GO motorů CA18DET a SR20DET
Kdyby měl někdo zájem, tak provádíme kompletní generální opravy motorů CA18DET a SR20DET včetně turbodmychadel + sportovní úpravy (leštění kanálů,ventilů a spalovacího prostoru,odlehčování setrvačníků,výroba a montáž odlehčených řemenic z duralu,odstranění katalyzátoru a středního dílu,montáž BOV,velkých IC,VLSD,sportovních filtrů,rozšiřovacích podložek,atd...)
Neděláme to pro peníze,nýbrž pro zábavu
Neděláme to pro peníze,nýbrž pro zábavu
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO motorů CA18DET a SR20DET
takže zadara?UDC-team píše: Neděláme to pro peníze,nýbrž pro zábavu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Takže
Duralové řemenice-všechny čtyři bez klim. za 3800Kč páč při výrobě jedné sady to zabere dost času, kdyby vás mělo zájem víc, tak se můžem bavit o jinejch penězích.
Druhej výbrus?cenu ti teda bohužel nepovim, protože sem se stím ještě nesetkal a zajímalo by mě kdo by to chtěl platit. Většinou stačí kroužky a je to O.K. A pokud máš zájem tak ti to můžu zjistit.
GO olejového čerpadla? Pokud tím myslíš zalapování zubů a podložení pružiny tak to stojí 500Kč.
GO ojnic cca 500Kč podle poškození. Ale když už jednu,tak to chce udělat všechny!
GO T3? Zatím jsem neměl tu čest a rádi posloužíme! Ty víš kolik to koštuje???
Na odlehčování kliky a leštění ojnic bych měl jednoho "bývalého" závodního mechanika se kterým spolupracujeme a který by to určitě dokázal, ale cenu si netroufám odhadnout.Mám ti to zjistit?
Ještě nějaké otázky???
Duralové řemenice-všechny čtyři bez klim. za 3800Kč páč při výrobě jedné sady to zabere dost času, kdyby vás mělo zájem víc, tak se můžem bavit o jinejch penězích.
Druhej výbrus?cenu ti teda bohužel nepovim, protože sem se stím ještě nesetkal a zajímalo by mě kdo by to chtěl platit. Většinou stačí kroužky a je to O.K. A pokud máš zájem tak ti to můžu zjistit.
GO olejového čerpadla? Pokud tím myslíš zalapování zubů a podložení pružiny tak to stojí 500Kč.
GO ojnic cca 500Kč podle poškození. Ale když už jednu,tak to chce udělat všechny!
GO T3? Zatím jsem neměl tu čest a rádi posloužíme! Ty víš kolik to koštuje???
Na odlehčování kliky a leštění ojnic bych měl jednoho "bývalého" závodního mechanika se kterým spolupracujeme a který by to určitě dokázal, ale cenu si netroufám odhadnout.Mám ti to zjistit?
Ještě nějaké otázky???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
mě vychází výroba řemenic na 3,5 , (cena pro mě, mám tu drahou soustružnu) ale víceméně by mě zajímala řemenice na kliku - napiš cenu
když jsem si koupil písty 1 brus proč bych nekoupil 2 brus, - obsah zvýšíš celkem levno - takže kolik
ještě mě zajámá u čerpadla, pokud je podřený po stranách jestli zvládáš zúžit tlouštku kol a připasovat do krytu
ojnice samosebou všechny, hlavně zkontrolovat rozteč tuším z hlavy 138, a průměry na 48 (na klice), a hned vyůhlovat, za 500 kus je dobrá cena pokud vše co jsem napsal
nevím co T3 sada koštuje, zatím jsem si udělal nové ložiska, ale jelikož i když je ta T3 dynamicky vyvážená, tak opticky hází, tudíž vydrží max 5 000 km a potom to budu potřebovat, zjisti cenu
ojnice si vyleštím sám, i tu kliku bych zvládl nechat ofrézovat a dynamicky vyvážit, jen bych to poprvé chtěl od profíka, cenu zjisti dík
když jsem si koupil písty 1 brus proč bych nekoupil 2 brus, - obsah zvýšíš celkem levno - takže kolik
ještě mě zajámá u čerpadla, pokud je podřený po stranách jestli zvládáš zúžit tlouštku kol a připasovat do krytu
ojnice samosebou všechny, hlavně zkontrolovat rozteč tuším z hlavy 138, a průměry na 48 (na klice), a hned vyůhlovat, za 500 kus je dobrá cena pokud vše co jsem napsal
nevím co T3 sada koštuje, zatím jsem si udělal nové ložiska, ale jelikož i když je ta T3 dynamicky vyvážená, tak opticky hází, tudíž vydrží max 5 000 km a potom to budu potřebovat, zjisti cenu
ojnice si vyleštím sám, i tu kliku bych zvládl nechat ofrézovat a dynamicky vyvážit, jen bych to poprvé chtěl od profíka, cenu zjisti dík
Počkej kdy ž jsme u těch pistů, pocítal sis okolik se ti zvýší obsah?
Podle mě to je o,hovno40 takže dát za to tipuju min. 15tisíc se mi zdá docela dost. kolik tě stáli pisty na 1výbrus?
Kdysi sem si taky dělal ložiska do turba když mu dáváš čouda tak nevydrží skoro nic. Nemá nahodou T3 keramiky?
Podle mě to je o,hovno40 takže dát za to tipuju min. 15tisíc se mi zdá docela dost. kolik tě stáli pisty na 1výbrus?
Kdysi sem si taky dělal ložiska do turba když mu dáváš čouda tak nevydrží skoro nic. Nemá nahodou T3 keramiky?
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
Sohlasim s tebou,na zavody to není, ale dáš nový kroužky, nestojí to tolik
a pokud o ten motor bylo a bude aspon dobře staráno, tak ještě nalítá tisíců...
nebo se mejlím???
a pokud o ten motor bylo a bude aspon dobře staráno, tak ještě nalítá tisíců...
nebo se mejlím???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!