Miesta priesaku oleja

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Miesta priesaku oleja

Příspěvek od kenivruh »

Potreboval by som vediet, kde vsade mi moze presakovat olej na prednej strane motora, kedze to tam mam dost "zagrcane" :) Viem, ze to moze byt napriklad pod krytmi vaciek.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Miesta priesaku oleja

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:Potreboval by som vediet, kde vsade mi moze presakovat olej na prednej strane motora, kedze to tam mam dost "zagrcane" :) Viem, ze to moze byt napriklad pod krytmi vaciek.
Gufera na vackach?....gufero na klice za rozvodakem....ale to by byl mokrej rozvodak...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Gufera na vackach, to by asi nebolo vidno, kedze je to zakryte krytom rozvodoveho remena, alebo nie ?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:Gufera na vackach, to by asi nebolo vidno, kedze je to zakryte krytom rozvodoveho remena, alebo nie ?
No psal jsi predni strana motoru...predni stranou rozumim cast za rozvodovym remenem pod krytama..ale podle toho co jsi napsal ted myslis nekterou ze stran..nad svodama nebo u sani?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Pochopil si spravne, myslim prednu cast motora jak su remene atd. Ja som myslel len tolko, ze keby to tieklo cez gufera vaciek, tak ten olej by zostaval "vnutri" za tym krytok rozvodoveho remena a nebola by cela predna cast pokryta olejom. Z toho ako tam vyzera tipujem, ze to budu najskor kryty vaciek, lebo keby to napr. islo cez gufero na klukovke tiez by ten olej asi nebol tak vysoko.

Takze este raz. Moznosti priesaku su len tie tri miesta (kryty,gufera vaciek a gufero klukovky) ?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Jestli jsou nebo nejsou jen tyto 3 to nemuzu tvrdit..tak dlouho to auto zase nemam....nicmene bych doporucoval sundat kryt a podivat se na rozvodak jestli neni mastnej...i od klikovky se olej muze dostat vysoko prave diky remenu...natece pod nej a otackama ho rozstrikuje po okoli. Na tom prvnim nissanovi sem to tak mel...dal sem nova gufera a bylo to ok. Ale nez se do neceho pustis nech si poradit este od nejakoho zkusenejsiho radsi :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Gufero na klukovke ? To by som musel dat dole hlavnu remenicu. A ten srob urcite dat dole nepojde :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nebol by olej v kazdom pripade za krytom rozvodaku, t.j. aj keby isiel z gufera vacky aj gufera klukovky?

ak je olej spredu NA kryte rozvodaku, tak by moho byt skor z krytov vaciek....alebo ak mas FMIC s pospajanymi trubkymi a je v nom olej (z tuba) tak to moze tiest pod tlakom cez spoje....
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

raddy píše:nebol by olej v kazdom pripade za krytom rozvodaku, t.j. aj keby isiel z gufera vacky aj gufera klukovky?

ak je olej spredu NA kryte rozvodaku, tak by moho byt skor z krytov vaciek....alebo ak mas FMIC s pospajanymi trubkymi a je v nom olej (z tuba) tak to moze tiest pod tlakom cez spoje....
nene..bylo to i venku...rozstrikoval se po vnitrni strane a jak stikal dolu..tak spojama prolinal ven......i kdyz je mozny ze na tom ma podil i viko vacek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Nemam FMIC. Dam dole kryt remena a uvidim.

Otazka: Som pozeral teraz do Fast a vidim, ze gufera vaciek a klukovky (vpredu) maju rovnaky part number. Je to naozaj tak, ze su rovnake ?
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jsou všechny 3 gufera stejné a dokonce můžeš přehodit i kola co ovládají vačky, jsou identická
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

ja jsem mel ten dekl celej od oleje taky, ale bylo to od čerpadla serva kterýmu odešlo gufero a okolo hřídelky to teklo a řemenice to rozstřikovala :wink:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:Nemam FMIC. Dam dole kryt remena a uvidim.

Otazka: Som pozeral teraz do Fast a vidim, ze gufera vaciek a klukovky (vpredu) maju rovnaky part number. Je to naozaj tak, ze su rovnake ?
a neni potreba kupovat origo nissan (300kc/kus)..je to ISO rozmer....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

mrkevvzime píše:ja jsem mel ten dekl celej od oleje taky, ale bylo to od čerpadla serva kterýmu odešlo gufero a okolo hřídelky to teklo a řemenice to rozstřikovala :wink:
njn..precejen uz ty nase auta nejakej ten rok maji...takze je lepsi motory pretesnit :/i kdyz to treba ted netece a je moznost to vymenit....udelal bych to
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:
kenivruh píše:Nemam FMIC. Dam dole kryt remena a uvidim.

Otazka: Som pozeral teraz do Fast a vidim, ze gufera vaciek a klukovky (vpredu) maju rovnaky part number. Je to naozaj tak, ze su rovnake ?
a neni potreba kupovat origo nissan (300kc/kus)..je to ISO rozmer....
A rozmer je 40x52x7 mm ?
Odpovědět