Lambda
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Zkusil bych nastartovat auto se zapojenou lambdou a odpojenou vahou vzduchu. Neco mi rika by to spolu mohlo souvisetMartin_534 píše:projevovalo se to tak, že začali padat otáčky a naprosto nereagovalo na plyn, když se otevřela klapka, tak jenom začalo šíleně cvrkat z prostoru vstřiků, jediný co pomohlo bylo lehký otevírání klapky - vpodstatě blikání s idle switchem. dělalo to jak na volnoběh, tak při jízdě. při jízdě to bylo doprovázený totálním snížením výkonu na 0
Nezapomonenout pak resetovat ECU aby tam nezustal po opetovnem zapojeni váhy chybový kod.
Ne uplne idealne fungujici vaha vzduchu s idealne fungujici lambdou by spolu nemuseli dobre fungovat.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Takhle by se melo dat otestovat zda funguje vyhrivani lambdy:
Observe Lambda output on pin 29 (best with an analog meter so you can see the voltage changes), should start off low - about 0.2v when cold, rise to 0.8v when it's warm enough to work.
Test samotne lambdy pri 2000rpm (stejny postup jako kdyz testujes lambdu pomoci diagnostiky ECU) akorat navic zapoj multimetr na pin 29 a ty hodnoty by meli byt nasledujici.
Fluctuate between 0.2v and 0.8v when running in closed loop. If it doesn't start at low voltage when cold and rise to 0.8v or exceeds 1v at any time it's faulty or the loom is broken/shorted.
Anglicky je to psano protoze jsem to vkladal z tohoto clanku a nechtelo se mi to prepisovat do cestiny.
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showpost.php? ... ostcount=7
Observe Lambda output on pin 29 (best with an analog meter so you can see the voltage changes), should start off low - about 0.2v when cold, rise to 0.8v when it's warm enough to work.
Test samotne lambdy pri 2000rpm (stejny postup jako kdyz testujes lambdu pomoci diagnostiky ECU) akorat navic zapoj multimetr na pin 29 a ty hodnoty by meli byt nasledujici.
Fluctuate between 0.2v and 0.8v when running in closed loop. If it doesn't start at low voltage when cold and rise to 0.8v or exceeds 1v at any time it's faulty or the loom is broken/shorted.
Anglicky je to psano protoze jsem to vkladal z tohoto clanku a nechtelo se mi to prepisovat do cestiny.
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showpost.php? ... ostcount=7
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
idelane by bolo (na zaklade znamych skutocnosti) zmerat okruh zapojenia lambdy do ECU (pre istotu) a vymenit ju za lambdu na 100% dobru. Podobny problem som uz riesil na Idanowovom aute, kde obdobne problemy po odpojeni lambdy zmizli a vymena lambdy ich odstranili trvalo.
aj keby vyhrievanie lambdy nefungovalo, tak to len predlzi cas za ktory je lambda pripravena.
aj keby vyhrievanie lambdy nefungovalo, tak to len predlzi cas za ktory je lambda pripravena.