Blow off ventil
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Blow off ventil
čau, koupil jsem blow off ventil a nevim kam mám připojit tu malou hadičku, jak je u toho šroubu jak se snim seřizuje ventil, bylo mi řečeno že prý třeba na hadičku regulátoru tlaku paliva nebo klidně na brzdový podtlak ze sání. Tak nevim prosím o radu díky.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
na podtlak v sání...kdekoliv hod T kus a napoj to
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
Takže na jakoukoliv hadici co jde ze sání?blázen píše:na podtlak v sání...kdekoliv hod T kus a napoj to
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.
To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.
To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
S tím FPR mám stejnej názor!935Baby píše:Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.
To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
Ale na uhlíkovej filtr bych to taky nedával páč jak to přez něj nepatrně saje vzduch tak bych řek že BOV nereáguje tak rychle!
Nejlepší je navrtat do sání další vývod s drobátko většim průměrem cca 6mm vnitřní Muj názor každýmu se nechce vrtat do sání tak do uhlíkovýho filtru stačí
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
bov ventil
Nej to je těsně před škrtící klapku...
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
takže znovu si dovolím otevřit toto téma, abych nebyl ukamenován že zakládám nové tážu se tedy jak zapojit tento můj bow který má dva vývody?? viz obrázek jeden boční mosazný a jeden zezadu takový plastový čuráček který mi ovšem pošta při převozu ulomila a budu ho muset opravit ale to je vedleší, proto prosím zasvědcené aby mi poradily děkuji moc
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Re: Blow off ventil
to fpr bych taky neriesil
vyhod karbon kanister a daj to namiesto neho a tu malu tenku hadicku s karbon kanistru zaslep a to tak ze doni nasroubujes 6mm srou a das presto eskapasku nebo nejakou dobrou staho vacku (je to nutne pri skuske sania pod talakom mi to prepustalo vyriesila to as eskapaska)
vyhod karbon kanister a daj to namiesto neho a tu malu tenku hadicku s karbon kanistru zaslep a to tak ze doni nasroubujes 6mm srou a das presto eskapasku nebo nejakou dobrou staho vacku (je to nutne pri skuske sania pod talakom mi to prepustalo vyriesila to as eskapaska)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
ja sem carbon canister vyhodil a BOV mam zapojeny misto nej za klapkou a je to v pohode.. A FPR mam zapojene alternativne takze inu moznost sem nemal....
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
Jimmbo píše:ja sem carbon canister vyhodil a BOV mam zapojeny misto nej za klapkou a je to v pohode.. A FPR mam zapojene alternativne takze inu moznost sem nemal....
no trapas ale fpr je co ??
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
Tu ti to pisal 935Baby...
je to regulator tlaku paliva.. je na zacatku listy so vstrekami, taky hryb maly.. donho ide ta hadicka z prvej fotky co tu mas hore..
935Baby píše:Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.
To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
je to regulator tlaku paliva.. je na zacatku listy so vstrekami, taky hryb maly.. donho ide ta hadicka z prvej fotky co tu mas hore..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil
Jimmbo píše:Tu ti to pisal 935Baby...935Baby píše:Na ovládání FPR (regulátoru paliva) bych to moc necpal - to je ta montáž jak je na té první fotce co poslal Piettro. Podle mě by to mohlo nepatrně negativně ovlivnovat FPR - respektive odezvu na seslapnuti plynu pri prechodu z off boost do boost rezimu. Tot můj názor, nemám to nijak vědecky podložené
Pro priklad lze uvézt jak kazdy kdo udelal alternativní zapojení FPR říkal že se mu právě zlepšila odezva na sešlápnutí plynu - při alternativním zapojení FPR se zkrátí délka hadičky co jde do FPR z cca 1metru na 15cm.
To spíš zapojit BOV na tu hadičku jak je za klapkou (ta druhá fotka co poslal Piettro). Ta hadička vede do Carbon Canistru - taková ta nádobka co je nalevo vedle filtru sání.
je to regulator tlaku paliva.. je na zacatku listy so vstrekami, taky hryb maly.. donho ide ta hadicka z prvej fotky co tu mas hore..
jo tak to jo sorry to vím jen mě zmátlo že to ještě někdo probíral , bral sem to za uzavřené
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej