Turbo v pr...?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Turbo v pr...?

Příspěvek od Peca »

Dnes jsem se byl projet a během těch cca 50km vyvstaly hned tři problémy:
1) Pojížděl jsem asi třicítkou v koloně a najednou auto chcíplo...jako bych otočil klíčkem. Zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a nic. Zkusil jsem to za půl minuty a vše OK. Co to??? :shock:

2) Turbo. Chová se nějak divně, někdy tlačí někdy ne. Když tlačí tak na 0 baru se dostane cca kolem 3700rpm. Je to OK? V kolika by mělo mít full boost? U mě v cca 5200rpm 1 bar a pak rapidně klesá. Na jedničku mi přijde že netlačí vůbec. Jinak někdy se na ten 1 bar dostane, někdy ne....

3) Po opravdu ostré jízdě (jindy ne) se z motoru ozývá klepání (zní to skoro stejně jako třeba dieselová fabka), po chvíli přestane.

Kdybyste se k tomu mohli vyjádřit, byl bych vděčný!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

vyzera to ze mas pomerne zavazne problemy.
seriove turbo ma plny tlak pri cca 3200ot,k takze tvoje turbo sa rozhodne nesprava dobre.
to klepanie mi pripada ako problem s tlakom oleja (prehriaty, malo) a nasledne klepanie lozisk/zdvihatiek.

tazko povedat viac, bolo by treba skontrolovat turbo (vole), tlak oleja a kompresiu motora....Takisto pozri mozne zdroje uniku stlaceneho vzduchu.
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

To turbo je mi vcelku ukradené, půjde tam T28, ale fakt nechápu proč to chcíplo a co tam klepe, když ten motor je cca 5000km po komplet GO :((((
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Jinak olej kontroluju skoro denně a je ho tam dost. Přehřívání možná, ještě na to nemám zapojený budík...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

turbo i motor dělal pravděpodobně michal tipl bych to na 90%, turba od něho se serou, a motor může být v poho, tam bych to tipl na hydroštely
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Motor nedělal Michal ale nějaký týpek v Ostravě...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to jsem taky slyšel tak upravuji 50/50 na michala
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Peca píše:To turbo je mi vcelku ukradené, půjde tam T28, ale fakt nechápu proč to chcíplo a co tam klepe, když ten motor je cca 5000km po komplet GO :((((
Kdyz vidim, jake se tu delaji generalky, tak bych se vubec nedivil...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ak si chces overit stav motora, zmeraj aspon tlak oleja...inak to klepanie moze byt naozaj len hydrostel, ale dovod preco zacne klepat moze byt prave v tlaku oleja...
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

zkontroloval bych taky D vystupek na vyfukove vacce ;-) neco podobnyho s tim startovanim se mi taky stalo kdyz jsem ho mel ulomenej ...
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Tlak oleje je (jestli se dá věřit budíku) OK, jaká je kritická hodnota kdy poznám že už je něco špatně?

Jinak turbo už netlačí skoro vůbec, jen výjimečně nad 0,5, většinou nevyleze nad nulu :cry:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

tlak oleje by neměl jít pod 1b za provozně zahřáteho oleje
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

blázen píše:tlak oleje by neměl jít pod 1b za provozně zahřáteho oleje
Tak to ne, pohybuje se to kolem hodnot uvedených v manuálu...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

než to turbo uplně zrychtuješ, tak ho vyměn za druhý a tohle od tebe za 2,5-3 vemu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Kentoya píše:než to turbo uplně zrychtuješ, tak ho vyměn za druhý a tohle od tebe za 2,5-3 vemu
Provedu :salute:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Odpovědět