Turbo v pr...?
Turbo v pr...?
Dnes jsem se byl projet a během těch cca 50km vyvstaly hned tři problémy:
1) Pojížděl jsem asi třicítkou v koloně a najednou auto chcíplo...jako bych otočil klíčkem. Zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a nic. Zkusil jsem to za půl minuty a vše OK. Co to???
2) Turbo. Chová se nějak divně, někdy tlačí někdy ne. Když tlačí tak na 0 baru se dostane cca kolem 3700rpm. Je to OK? V kolika by mělo mít full boost? U mě v cca 5200rpm 1 bar a pak rapidně klesá. Na jedničku mi přijde že netlačí vůbec. Jinak někdy se na ten 1 bar dostane, někdy ne....
3) Po opravdu ostré jízdě (jindy ne) se z motoru ozývá klepání (zní to skoro stejně jako třeba dieselová fabka), po chvíli přestane.
Kdybyste se k tomu mohli vyjádřit, byl bych vděčný!
1) Pojížděl jsem asi třicítkou v koloně a najednou auto chcíplo...jako bych otočil klíčkem. Zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a nic. Zkusil jsem to za půl minuty a vše OK. Co to???
2) Turbo. Chová se nějak divně, někdy tlačí někdy ne. Když tlačí tak na 0 baru se dostane cca kolem 3700rpm. Je to OK? V kolika by mělo mít full boost? U mě v cca 5200rpm 1 bar a pak rapidně klesá. Na jedničku mi přijde že netlačí vůbec. Jinak někdy se na ten 1 bar dostane, někdy ne....
3) Po opravdu ostré jízdě (jindy ne) se z motoru ozývá klepání (zní to skoro stejně jako třeba dieselová fabka), po chvíli přestane.
Kdybyste se k tomu mohli vyjádřit, byl bych vděčný!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
vyzera to ze mas pomerne zavazne problemy.
seriove turbo ma plny tlak pri cca 3200ot,k takze tvoje turbo sa rozhodne nesprava dobre.
to klepanie mi pripada ako problem s tlakom oleja (prehriaty, malo) a nasledne klepanie lozisk/zdvihatiek.
tazko povedat viac, bolo by treba skontrolovat turbo (vole), tlak oleja a kompresiu motora....Takisto pozri mozne zdroje uniku stlaceneho vzduchu.
seriove turbo ma plny tlak pri cca 3200ot,k takze tvoje turbo sa rozhodne nesprava dobre.
to klepanie mi pripada ako problem s tlakom oleja (prehriaty, malo) a nasledne klepanie lozisk/zdvihatiek.
tazko povedat viac, bolo by treba skontrolovat turbo (vole), tlak oleja a kompresiu motora....Takisto pozri mozne zdroje uniku stlaceneho vzduchu.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tlak oleje je (jestli se dá věřit budíku) OK, jaká je kritická hodnota kdy poznám že už je něco špatně?
Jinak turbo už netlačí skoro vůbec, jen výjimečně nad 0,5, většinou nevyleze nad nulu
Jinak turbo už netlačí skoro vůbec, jen výjimečně nad 0,5, většinou nevyleze nad nulu
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart