PRERABKA SR20DE na SR20DET
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
PRERABKA SR20DE na SR20DET
Zdravim vsetkych!
Mam taku otazocku...
Aky velky problem a co vsetko by bolo treba prerobit, ak by som chcel spravit z motoru SR20DE (nachadza sa v Primere GT) motor SR20DET.
Resp myslim tym, co vsetko by bolo treba porobit aby sa na tento motor mohlo dat Turbo a dalo sa s tym jazdit...
Vie niekto s tymto poradit?
Mam taku otazocku...
Aky velky problem a co vsetko by bolo treba prerobit, ak by som chcel spravit z motoru SR20DE (nachadza sa v Primere GT) motor SR20DET.
Resp myslim tym, co vsetko by bolo treba porobit aby sa na tento motor mohlo dat Turbo a dalo sa s tym jazdit...
Vie niekto s tymto poradit?
presne tuto upravu urobil clovek s nickom mikyc, neviem ci je tu na fore, ale najdes ho na ICQ, je z Ciech.
nie je to zdaleka jednoducha vec a budes potrebovat minimalne riadiacu jednotku typu emanage, on ma emanage blue ale ak zainvestujes do drahsej emanage ultimate budes to mat neporovnatelne jednoduchsie.
kazdopadne, ak sa vsak nevyznas do uprav programov v riadiacej jednotke, bude to pre teba narocna a zdlhava uprava, nie vsak nemozna.
Popisali sme s mikim hodne vela stran na icq ohladom uprav riadiacej jednotky, chce to naozaj aspon zakladne znalosti.
co sa tyka motora, na zaciatok staci pridat turbo a mozno vacsie vstreky paliva (podla toho ake tam su origo).
tolko asi vseobecne, vela stastia.
nie je to zdaleka jednoducha vec a budes potrebovat minimalne riadiacu jednotku typu emanage, on ma emanage blue ale ak zainvestujes do drahsej emanage ultimate budes to mat neporovnatelne jednoduchsie.
kazdopadne, ak sa vsak nevyznas do uprav programov v riadiacej jednotke, bude to pre teba narocna a zdlhava uprava, nie vsak nemozna.
Popisali sme s mikim hodne vela stran na icq ohladom uprav riadiacej jednotky, chce to naozaj aspon zakladne znalosti.
co sa tyka motora, na zaciatok staci pridat turbo a mozno vacsie vstreky paliva (podla toho ake tam su origo).
tolko asi vseobecne, vela stastia.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nebolo by jednoduksie a mozno aj lacejsie zohnat motor aj s riadiackou(napriklad z nejakej buranej 200sx) a npratat ho tam?!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
Zozen nejaky vrak za par korun a prehod motor,riadiacku.....!Vyde ta to urcite menej ako keby si to mal robyt tou cestou co tu pises a urcite dosiahnes omnoho vyssi vykon a vyssiu zivotnost motora!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
nejako sa stale nerozumieme.Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
neviem naco by mi boli, kedze to chcem pchat do primery...Kentoya píše:a vraky s14 se dají koupit od 60ti do 100 a zbyde ti hodně náhradních dílů
Je mi jasne ze by som musel zmensit kompresiu...
nepride mi jednoduchsie prehazdovat cely motor lebo by som asi musel menit aj prevodovku, takze neviem
no, zatial je to v stadiu ze o tom iba rozmyslam, tak chcem zistit ci by to islo a ako by to islo a na zaklade toho sa rozhodnem
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
-
- user
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.10.2006, 08:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ani kompresia nevadi???raddy píše:nejako sa stale nerozumieme.Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC
no to znie dobre
kolko asi stoji ta riadiaca co si spominal, ta drahsia?
PS: ty si na mna uz asi nepamatas ale tak 3 roky dozadu som ta otravoval ked som mal problemy s mojou vtedajsou 200-kou
doteraz mam na teba cislo v telefone
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
http://www.daj.cz/primeraturbo/
SR20DE nahoře a SR20DET dole
http://jgycustoms.com/serg20/turbokits.htm
SR20DE nahoře a SR20DET dole
http://jgycustoms.com/serg20/turbokits.htm