Sportovní podvozek a pořádný brzdy!
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono vyrobit trmen neni zadna extra veda, at je to 4 pistek ci 8 pistek. Je to o materialu, zpracovani a konstrukci. A vhledem k cene bych svuj zivot opravdu radeji sveril 2x drazsim APckam, nebo zustal u 4pistku z S14 a tomu uzpusobil styl jizdy...
Nicmene neni to jen o tom nacpat velke brzdy dopredu, musi to byt v rovnovaze se zadkem.
Nicmene neni to jen o tom nacpat velke brzdy dopredu, musi to byt v rovnovaze se zadkem.
No at tak ci tak jestli tam jsou od te doby i kotouce tak uz asi nejsou koscher a ty jsou rekl bych neme dulezite. Navic si myslim ze v roce 93 je jen mala pravdepodobnost ze byli s jineho materialu nez obycejne oceli tuduz jsou tezke a budou se teplem hodne rozpinat takze pri vysokych zatezich bude ucinnost rychle mizet. A zajimalo by ne kterej mechanik mu tenkrat rekl ze ma 200sx slabe brzdy (na 170 koni jsou vic nez dostacujici pokud teda nejake ty love nevrazil do motoru :-) ) Mno ale jinak 200sx po dedakovi bych bral levou zadni musela byt kujva zachovala ale motory bejvaj vetsinou takovi uduseny.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já lítal většinou serpentyny (vrchy) nema problema a to kddyž jsem letěl na horu tak mi třeba psla mladá že je nachystanej obět tak jsem musel svitět i směrem dolů aby mi to nevychladlo . Lítal jsem po dálnici 250 a věčně zbržďoval na kilčo za favýkama a nikdy jsem neměl problemi je fakt že jsem měl jen origo koliska tudiž 205/55 R16 a má 200sx byla o 100kg lehčí než běžná 200sx a neměla abs , ale brzdilo to více než skvěle. Spíše mne sklamávala přilnavost Pirelli P6000 než brzdy i když je fakt že v jiné než ve svojí jsem pořádně nelítal.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Origo za příplatek
Bylo to něco jako když si dnes připlatíš za 16" na octavku
říklami to týpek kterej měl 200sx chvíli po revoluci (je trochu majetnej a žil v německu) říkal že mněl tu damou káru jako já (výbavu apd) a taky si za ty kola doplácel.
nissanu zůstal věrný ma 350z
Bylo to něco jako když si dnes připlatíš za 16" na octavku
říklami to týpek kterej měl 200sx chvíli po revoluci (je trochu majetnej a žil v německu) říkal že mněl tu damou káru jako já (výbavu apd) a taky si za ty kola doplácel.
nissanu zůstal věrný ma 350z
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky