VG vs RB vs VQ

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

VG vs RB vs VQ

Příspěvek od Mirek »

Nevim jestli to dat sem nebo do pokecu, ale chci se zeptat ktera rada motoru ma vetsi vykonovej potencial pri zachovani dlouhe zivotnosti??
Naposledy upravil(a) Mirek dne 24.11.2006, 17:21, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Vg30ET vydrzi so seriovymi vnutornostami 500-600Hp podla odladenia!
V cca roku 1986 spravili okruhovy special s 1000HP!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
Ja myslim, ze je to uplne jedno. Oba motor su postavene na rovnakom principe (pokial sa nemylim). To sa tyka VG30DETT a RB25DET alebo RB26DETT. Neviem aky RB30DET mas na mysli. Prevrtany RB25/26 alebo RB30E/ET prerobene na DET ?
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 16.11.2006, 10:24, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

o zastavbě VG30DETT sem se zajimal hodně dlouho a je to dost velký problém.,mám někde linky o pár swapech tak pohledám když budeš mít zájem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
Mirek píše:Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
Ja myslim, ze je to uplne jedno. Oba motor su postavene na rovnakom principe (pokial sa nemylim). To sa tyka VG30DETT a RB25DET alebo RB26DETT. Neviem aky RB30DET mas na mysli. Prevrtany RB25/26 alebo RB30E/ET prerobene na DET ?
Je to prestavba RB30E na RB30DET za pouziti vrsku z RB25/26DET....mam docela podrobny navod co pouzit atd...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

blázen píše:o zastavbě VG30DETT sem se zajimal hodně dlouho a je to dost velký problém.,mám někde linky o pár swapech tak pohledám když budeš mít zájem
jeste nejsem rozhodnuty pro jednu z variant, pokud to bude VG, urcite se ozvu..koukal sem i po VQ35
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
Ja myslim, ze je to uplne jedno. Oba motor su postavene na rovnakom principe (pokial sa nemylim). To sa tyka VG30DETT a RB25DET alebo RB26DETT. Neviem aky RB30DET mas na mysli. Prevrtany RB25/26 alebo RB30E/ET prerobene na DET ?
Je to prestavba RB30E na RB30DET za pouziti vrsku z RB25/26DET....mam docela podrobny navod co pouzit atd...
Ok tak potom vies, ze tento motor ma jednu nevyhodu a to "maximum possible horsepower is less, as the RB30 block lacks the RB26 block's internal cast-in bracing, and consequently cannot rev as high due to harmonic issues at ~7500 rpm". To jest blok nieje taky "tuhy" ako klasicke RB-cka.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

o to mi prave jde...nechci z nej vyzdimat uplny maximum co pujde...chci maximalni vykon dosazitelny pri zachovani zivostnosti motoru
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

k tomu motoru ovšem potřebuješ ještě převodovku,diferák,poloosy,kardan.Jinak,co se týče motoru,nemá chybu.Je malý,skladný,vydrží moc.Počítej ale s tím,že váží 300 kg.
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Podle mě se použití takovýho motoru moc neslučuje s normálním použitím auta.Taková váha na předku když si vezmu že ta kastle není nějak extra pevná,navíc těžiště posunutý ještě víc dopředu asi nebude zrovna ideální pro jízdní vlastnosti.Podle mě když se o SR budeš starat tak taky něco vydrží.Taky jsem měl spoustu podobnejch nápadů i když ne přímo s nissanem,naštěstí jsem neměl k jejich realizaci čas :)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jestli pak nebude nejlepší dát pod haubnu VG a do kufru pro jistotu RB aby se to těžiště posunulo dozadu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Kentoya píše:jestli pak nebude nejlepší dát pod haubnu VG a do kufru pro jistotu RB aby se to těžiště posunulo dozadu
:lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

jsem rad ze se bavite, ale ja se o tu prestavbu zajimam naprosto vazne 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět