rady

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

rady

Příspěvek od mick »

cau, poridil jsem si s13 od uzivatele peca, chvilku jsem s ni jezdil, ale ted ji chci dat do poradku. je na ni spousta podivnych veci (vyfotim), zatim jsem se pustil do oprav laku. jsem naprosty zacatecnik, takze uvitam jakoukoliv radu.
pripadne jestli mi poradite na co se kouknout, co dela problemy, kde si o tom neco prectu a tak... dik moc predem
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick »

jeste bych mel dodat, ze jsem student a ted po koupi toho auta jsem uplne bez penez, takze musim delat vsechno sam. peca mi ale rikal, ze jste hodni lide a ze mi radi poradite :D
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rady

Příspěvek od kenivruh »

mick píše:cau, poridil jsem si s13 od uzivatele peca, chvilku jsem s ni jezdil, ale ted ji chci dat do poradku. je na ni spousta podivnych veci (vyfotim), zatim jsem se pustil do oprav laku. jsem naprosty zacatecnik, takze uvitam jakoukoliv radu.
pripadne jestli mi poradite na co se kouknout, co dela problemy, kde si o tom neco prectu a tak... dik moc predem
No ja by som povedal tak. Pokial nepocujes ziadne divne zvuky a taha ti to dobre tak jazdi dokial nezacnes pocut divne zvuky :)
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Neopravuj to, co neni rozbite. :D
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rady

Příspěvek od mick »

kenivruh píše:
mick píše:cau, poridil jsem si s13 od uzivatele peca, chvilku jsem s ni jezdil, ale ted ji chci dat do poradku. je na ni spousta podivnych veci (vyfotim), zatim jsem se pustil do oprav laku. jsem naprosty zacatecnik, takze uvitam jakoukoliv radu.
pripadne jestli mi poradite na co se kouknout, co dela problemy, kde si o tom neco prectu a tak... dik moc predem
No ja by som povedal tak. Pokial nepocujes ziadne divne zvuky a taha ti to dobre tak jazdi dokial nezacnes pocut divne zvuky :)


no prave, dela to az moc divne zvuky, neco tam klepe kdyz pridavam plyn, peca rikal, ze jsou to hydrostely, ale v servisu rekli ze je to neco v motoru a ze hadra jsou ok. no a pak se v tom ozyva zvuk jak cirkularka na ktery nekdo reze plech, takovej vubec ne motorovej zvuk :( do 4000 otacek to vubec nejede a pak se to teprv rozjede, ale pak vetsinou prijde fuelcut :( no ale tyhle veci si sam spravovat netroufnu
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick »

Goodziller píše:Neopravuj to, co neni rozbite. :D


prorezly diry? sem tuknul do laku prstem a zustala tam prozrana dira
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Me to taky drnci, napadaji me kryci plechy na turbu, tohle uz jsem taky prestal resit :)
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

mick píše:
Goodziller píše:Neopravuj to, co neni rozbite. :D


prorezly diry? sem tuknul do laku prstem a zustala tam prozrana dira
Tak tohle zase oprav, nebo ti to zrezne jeste vic..
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick »

Goodziller píše:
mick píše:
Goodziller píše:Neopravuj to, co neni rozbite. :D


prorezly diry? sem tuknul do laku prstem a zustala tam prozrana dira
Tak tohle zase oprav, nebo ti to zrezne jeste vic..
a spravny postup? vybrousit rez smirglem co to pujde, potom zakitovat a zbrousit do hladka a prestriknout?
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick »

co je to za hadicky?
červená mrcha je to
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

mick píše:
a spravny postup? vybrousit rez smirglem co to pujde, potom zakitovat a zbrousit do hladka a prestriknout?
Tady najdes nejake info:

forum/viewtopic.php?t=6944&highlight=karoserie

Zalezi kde to je rezate, pokud uz se rez dostala do hloubky plechu (ne ze vy byl deravy, ale cela tloustka plechu uz je napadena) tak jedine konecne reseni je vyriznout a navarit novy kus.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

ty hadičky budou nejspíš boost controller, jestli chceš, můžu ti na to kouknout
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Ta černá hadička s ventilem v motoru je boost controller, ale to jsem ti určitě říkal. A ta co vede do kabiny je příprava pro budík na tlak turba. Co se týče fuel cutu, říkal jsem ti že je potřeba v tom případě snížit tlak zmiňovaným ventilem.
A to že to do 4000 nejede...holt chce to lepší sání a palivovou pumpu. To klepání nevím, Kentoya říkal hydroštely tak bych mu věřil.... :roll:
Jinak nechápu že se nezeptáš rovnou u zdroje, nejsem ten typ prodejce o kterém už neuslyšíš poté co shrábne prachy :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Peca píše: Co se týče fuel cutu, říkal jsem ti že je potřeba v tom případě snížit tlak zmiňovaným ventilem.....To klepání nevím, Kentoya říkal hydroštely tak bych mu věřil.... :roll:
Něco klepe v motoru a ještě tam valíš vyšší tlak ???...no nevím ale asi by to chtělo ubrat ...
Odpovědět