rady
urcite jsi mi to rikal, ale ja jsem byl tak vyjukanej z toho auta, ze jsem nic nevnimalPeca píše:Ta černá hadička s ventilem v motoru je boost controller, ale to jsem ti určitě říkal. A ta co vede do kabiny je příprava pro budík na tlak turba. Co se týče fuel cutu, říkal jsem ti že je potřeba v tom případě snížit tlak zmiňovaným ventilem.
A to že to do 4000 nejede...holt chce to lepší sání a palivovou pumpu. To klepání nevím, Kentoya říkal hydroštely tak bych mu věřil....
Jinak nechápu že se nezeptáš rovnou u zdroje, nejsem ten typ prodejce o kterém už neuslyšíš poté co shrábne prachy
doufam, ze jsem te nejak neurazil, puvodne jsem chtel jen zjistit jak na to kitovani... btw, jestli vzpominas na ten predni blatnik, tak uz je k nerozeznani od toho druhyho (teda az na barvu)
červená mrcha je to
Namontovals tam ten novy? Kdyztak hod nake fotky do Clenu...btw, jestli vzpominas na ten predni blatnik, tak uz je k nerozeznani od toho druhyho (teda az na barvu)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
ne, vybrousil a zakitoval jsem ten starej, ted vypada ok, brzo ho vyfotim.Peca píše:Namontovals tam ten novy? Kdyztak hod nake fotky do Clenu...btw, jestli vzpominas na ten predni blatnik, tak uz je k nerozeznani od toho druhyho (teda az na barvu)
tim padem mam pravej predni blatnik navic
červená mrcha je to