T28 POWER :)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

já ji chci závazně..takže semnou počítejte,... udělejte nove tema třeba se někdo přidá
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

já taky 8) Klucí!!!
Obrázek
Uživatelský avatar
Libas
user
Příspěvky: 149
Registrován: 10.09.2006, 20:03
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libas »

Mám ještě takový dotaz k té T28, proč nefoukat víc jak 1,3 barů?? Kentoya tlačí 1,5 barů a v poho......T28 by měla těch 1,5 barů jako maximum vydržet :roll:
http://jdm-meeting.cz - srazy s příchutí suši
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Liban píše:Mám ještě takový dotaz k té T28, proč nefoukat víc jak 1,3 barů?? Kentoya tlačí 1,5 barů a v poho......T28 by měla těch 1,5 barů jako maximum vydržet :roll:
odpoved je velmi jednoducha: kompresor v T28 je navrhnuty tak, aby jeho max. ako tak efektivny tlak bol okolo 1.3bar. Na tejto hodnote konci mapa prietoku kompresora na svojej najmenej efektivnej oblasti. Zvysenie tlaku nad tuto hodnotu sprevadza nadmerne zohrievanie vzduchu co sposobuje znizenie hustoty stlaceneho vzduchu a tym padom znizenie vykonu motora nnapriek vyssiemu tlaku a vyssie riziko detonacii a takisto zvysenie pracovnych otacok kompresora nad max. povolene otacky co sposobuje nadmernu zataz kompresora osky a lozisk a skracovanie zivotnosti turba, niekedy dost rapidne.
Takze fukat sa da vysoky tlak, otazka znie naco a za aku cenu...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

těch 1,5 tlačím vyjímečně, spíše na zkoušku

při 1,2 až 1,3 to cuká, potom se chytne - při této hodnotě u mě dochází k chudé směsi díky nedostačujícím vstřikům, proto to nikomu nedoporučuji, protože detonace můžou propálit písty, a já si kdyžtak udělám go sám ostatní mají s go problém, takže si to občas risknu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

to je velmi rozumna odpoved....
inak, to cukanie nemusi byt vobec sposobene chudobnou zmesou, hlavne ak pri vyssom tlaku motor necuka, pretoze zmes pri 1.5bar rozhodne nebude bohatsia ako event. chudobna zmes pri 1.2bar.. Pricina asi bude inde, skor by som povedal ze v cipe, ktory nie je robeny pre tak vysoky tlak....Ale to je len dohad.
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

Kluci v akci!!! 8) Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Njn, takhle se tam opírali celej den a čekali až se to udělá samo :wink:


Teď očekávám že mi Kentoya dá virtuálně přes hubu :lol:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

je to pravda, nejdůležitější je u umět se u práce postavit, popřípadě se o ní opřít
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

chtelo by to trochu stylu kdyz vas foti :lol:
Odpovědět