Zadni tehlice + brzdy Z32

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Zadni tehlice + brzdy Z32

Příspěvek od Mirek »

tohle me opravdu zaujalo:
Obrázek
The twin-turbo Z rear upright is forged aluminum, which shaves 7 lbs of unsprung weight. Combined with the larger brakes, the whole unsprung assembly comes out only 2 lbs heavier than stock despite a massive increase in braking power and heat capacity. Note the different mounting point for the rear shock, however (lower left on each upright).

Sem strojar, mam chut to vyzkouset, ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadni tehlice + brzdy Z32

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
Vidis, ze je tam rozdiel v sposobe uchytenia spodku tlmica. Seriovo je to oko ktore sa nasunie na ten kolik vlavo dole, kdezto ta upravena ma uchytenie na vidlicu so zavlackou.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadni tehlice + brzdy Z32

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
Mirek píše:ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
Vidis, ze je tam rozdiel v sposobe uchytenia spodku tlmica. Seriovo je to oko ktore sa nasunie na ten kolik vlavo dole, kdezto ta upravena ma uchytenie na vidlicu so zavlackou.
Nejak si nerozumime...nevim kterou "upravenou" tehlici myslis, mel jsem za to ze jsou tam 2 seriove (SX a ZX Z32)..pouzili tehlici ze Z32 vcetne kotouce a brzd s tim ze je mohutnejsi a brzdy maji vetsi brzdny ucinek. Ja se tam ale nikde nedocetl jak resili tlumic, aby nahore pasoval do kastle 240SX a dole na tehlici Z32. Uz si rozumime? Na par obrazcich tam je, ale co je to zac nevim :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadni tehlice + brzdy Z32

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
Vidis, ze je tam rozdiel v sposobe uchytenia spodku tlmica. Seriovo je to oko ktore sa nasunie na ten kolik vlavo dole, kdezto ta upravena ma uchytenie na vidlicu so zavlackou.
Nejak si nerozumime...nevim kterou "upravenou" tehlici myslis, mel jsem za to ze jsou tam 2 seriove (SX a ZX Z32)..pouzili tehlici ze Z32 vcetne kotouce a brzd s tim ze je mohutnejsi a brzdy maji vetsi brzdny ucinek. Ja se tam ale nikde nedocetl jak resili tlumic, aby nahore pasoval do kastle 240SX a dole na tehlici Z32. Uz si rozumime? Na par obrazcich tam je, ale co je to zac nevim :/
Tak nahrad slovo "seriova" za "u 200-ky" a slova "ta upravena" za "Z32-ka" :) Myslim, ze hore su upevnene rovnako.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

no...o to mi slo 8) Takze zadni tlumic Z32 je nahraditelny s tlumicem 200SX S13? vrsek stejny delka stejna? Jen upevneni na tehlici jine?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:no...o to mi slo 8) Takze zadni tlumic Z32 je nahraditelny s tlumicem 200SX S13? vrsek stejny delka stejna? Jen upevneni na tehlici jine?
Ci je dlzka rovnaka to uz neviem. Skus tych co maju Z32 nech ti zmeraju dlzku.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

tydle to řešili upravením zadního tlumiče - použili spodní uchyt co se šroubuje na tlumič ze z32
Odpovědět