Výdech na kapotu
Výdech na kapotu
Při stavbě našich miláčků jsme se rozhodli,že bude třeba eliminovat nadbytek tepla při větším výkonovém výdeji a jednou z možností je větší ventilace motorového prostoru. Cílem bylo co možná nejefektivnější odvětrání,při nejmenším designovém narušení auta(především konturovém) a při zachování použitelnosti(aby nám nepršelo na čidla,svíčky...).Včerejší den jsem strávil na silnicích s oblepenou kapotou množstvím bavlnek,zkoušeje při různých rychlostech aerodynamické vlastnosti kapoty a hledaje na ní místo s největším podtlakem. Celkem sranda Každopádně jsem zjisti,že otevření světel se dá přirovnat k celkem efektivní větrné brzdě a masivnímu narušení,jinak ukázkové aerodynamiky celého vozu. Bavlnky na kapotě se začaly vířením vzduchu otáčet i do protisměru a na jedné se dokonce udělal suk! Vzhledem k povinnosti celedeního svícení jsem rozhodnut,že časem vyrobíme překrytá zapuštěná světla. Dnes mě čeká odpoledne s přímočarou pilou,foto dodám,až bude kapotáž připravena k výrobě(kevlar).
PS.seriová kapota váží přes 19kg!
PS.seriová kapota váží přes 19kg!
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
konstrukce a stavba motorů
myslim ze na eliminaciu nadmerneho tepla staci odstranit tesnenie pod kapotou pod celnym sklom a obalit zvody....Ak teda neuvazujes o viac ako 600k, co je v pohode zvladnute bez nutnost prznit kapotu skaredostami a la impreza.
Hmotnost kapoty je druha vec, odlahcenie predku sa vzdy hodi, o tom niet pri 200sx pochyb....
Hmotnost kapoty je druha vec, odlahcenie predku sa vzdy hodi, o tom niet pri 200sx pochyb....
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tez sem mel tuhle myslenku....dobry vzor je ve hre NFSU2 napriklad....nicmene nejsem si jisty touto prestavbou, k S13 mrkacky proste patri..spis sem zacal realizovat prestavbu ala Z31, aby na denni sviceni byla videt parabola i kdyz bude svetlo zavrene...viz ilustracni fotoKentoya píše:hurá světla alá Z32 ty mě taky dráždí mozek, jsem zájemce o tento výdobytek na nissan 200sx
nicmene zatim mam jen neuspesny pokus o realizaci.....premyslim jak to konstrukcne udelat
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Zapuštěná překrytá světla a laminátová kapota??? Vy mi čtete myšlenky, jsem zvědavej jestli to někdo dotáhne ke zdárnému konci, tyhle dvě věci mě už dlouho vrtají hlavou...
Asi jsem jeden z mála, koho mrkačky na S13 moc neberou, nebo by se mi alespoň líbilo podstatně menší otevření ve stylu SleepyEyes, ale na běžné svícení samozřejmě s výměnou světel za menší.
Asi jsem jeden z mála, koho mrkačky na S13 moc neberou, nebo by se mi alespoň líbilo podstatně menší otevření ve stylu SleepyEyes, ale na běžné svícení samozřejmě s výměnou světel za menší.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A co tak pouzit svetla z Mazdy 323 ?Mirek píše:Tez sem mel tuhle myslenku....dobry vzor je ve hre NFSU2 napriklad....nicmene nejsem si jisty touto prestavbou, k S13 mrkacky proste patri..spis sem zacal realizovat prestavbu ala Z31, aby na denni sviceni byla videt parabola i kdyz bude svetlo zavrene...viz ilustracni fotoKentoya píše:hurá světla alá Z32 ty mě taky dráždí mozek, jsem zájemce o tento výdobytek na nissan 200sx
nicmene zatim mam jen neuspesny pokus o realizaci.....premyslim jak to konstrukcne udelat
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak uplne stejny napad jsem mel..zjistil sem si ze se delaji i v black provedeni, nicmene ti sem to zatim nerealizoval. Jako druhou variantu jsem mel pouziti 90mm modulu od Helly. Zadna vice vhodna svetla jsem nenasel....Koukal sem i po svetlech z Fiatu Coupe, ale ty sem nakonec zamitl...preci jen se pokusim nejak zachovat mrkacky a udelat to ve stylu Z31.kenivruh píše:A co tak pouzit svetla z Mazdy 323 ?Mirek píše:Tez sem mel tuhle myslenku....dobry vzor je ve hre NFSU2 napriklad....nicmene nejsem si jisty touto prestavbou, k S13 mrkacky proste patri..spis sem zacal realizovat prestavbu ala Z31, aby na denni sviceni byla videt parabola i kdyz bude svetlo zavrene...viz ilustracni fotoKentoya píše:hurá světla alá Z32 ty mě taky dráždí mozek, jsem zájemce o tento výdobytek na nissan 200sx
nicmene zatim mam jen neuspesny pokus o realizaci.....premyslim jak to konstrukcne udelat
http://www.quality-autoimport.no/catalo ... 0lilla.jpg
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Tak vyřezáno,zavařeno,o realizaci nemějte strach,když s tím jednou začnu,tak to bude,jen aby ta cena byla lidová. Eventuelně můžete začít vybírat čočky do těch světel,jestli o něčem víte.
PS. mrkačky jsou klasika a taky bych je tam nechal,ale jakmile jsem zjistil,že to "kvůli parádě" zhoršuje jízdní vlastnosti,bohužel je rozhodnuto.
PS. mrkačky jsou klasika a taky bych je tam nechal,ale jakmile jsem zjistil,že to "kvůli parádě" zhoršuje jízdní vlastnosti,bohužel je rozhodnuto.
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
konstrukce a stavba motorů
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jak rikam...zajimal sem se o tuhle upravu po te co jsem takovy svetla videl v NFSU2. Bohuzel takove cocky jako jsou pouzity ve hre (jedna kulata. druha ovalna) jsem nenasel u zadneho vyrobce svetel. Takze bud Hella a jeji Tuning lights o prumeru 90mm ,nebo svetla z 323F. O jine, rozmerove a cenove prijatelne variante nevim :/marat píše:Tak vyřezáno,zavařeno,o realizaci nemějte strach,když s tím jednou začnu,tak to bude,jen aby ta cena byla lidová. Eventuelně můžete začít vybírat čočky do těch světel,jestli o něčem víte.
PS. mrkačky jsou klasika a taky bych je tam nechal,ale jakmile jsem zjistil,že to "kvůli parádě" zhoršuje jízdní vlastnosti,bohužel je rozhodnuto.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Este su 50 mm helly, ale halogen len tlmene, dialkove len xenon. Len ta cenaMirek píše:jak rikam...zajimal sem se o tuhle upravu po te co jsem takovy svetla videl v NFSU2. Bohuzel takove cocky jako jsou pouzity ve hre (jedna kulata. druha ovalna) jsem nenasel u zadneho vyrobce svetel. Takze bud Hella a jeji Tuning lights o prumeru 90mm ,nebo svetla z 323F. O jine, rozmerove a cenove prijatelne variante nevim :/marat píše:Tak vyřezáno,zavařeno,o realizaci nemějte strach,když s tím jednou začnu,tak to bude,jen aby ta cena byla lidová. Eventuelně můžete začít vybírat čočky do těch světel,jestli o něčem víte.
PS. mrkačky jsou klasika a taky bych je tam nechal,ale jakmile jsem zjistil,že to "kvůli parádě" zhoršuje jízdní vlastnosti,bohužel je rozhodnuto.
http://www.rallylights.com/hella/50mm_modules.asp
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tahle vec se prodava bez parabol a je draha jako prase :/mrkevvzime píše:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde