VG vs RB vs VQ

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

blázen píše:o zastavbě VG30DETT sem se zajimal hodně dlouho a je to dost velký problém.,mám někde linky o pár swapech tak pohledám když budeš mít zájem
mam zajem, posilej :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Kentoya píše:jestli pak nebude nejlepší dát pod haubnu VG a do kufru pro jistotu RB aby se to těžiště posunulo dozadu
No to neni az taky zli napad:
http://paultan.org/archives/2006/07/25/ ... dai-coupe/

Dvojmotorovy Hyundai. Ma dve nezavisle automaticke prevodovky, takze je mozne dat jednu na chod dopredu a druhu na zpiatocku :shock: No a to je potom burnout jak svina.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

nechci zachazet do extremu...VG dopredu staci :lol: 8)

Jen tak mezi reci..co si myslite o o VQ35? 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

nic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

u nás v ČR je k vidění skřítkova CRX se dvěma motory..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

adner píše:nic
Ty voe dik...doufam ze tady bude vic takovejch co ochotne reknou svuj nazor.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jak si přeješ mirku taky celkem nic 8)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

hmm tak dikec...nikdo nic necetl..neslysel..ok bez problemu 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:hmm tak dikec...nikdo nic necetl..neslysel..ok bez problemu 8)
Ono to mas tak. Swap VQ35 do S13 robil malokto. Predsa len to auto je nove a motor asi nebude najlacnejsi. Takisto este asi nie su velke skusenosti s tym swapom, takze sa do toho vela ludi nepusta.

Ja myslim. ze ten motor je dobry (predsa len 3.5 litra) a este lepsi je s kompresorom.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Teda Mirku,abys neřek,že na tebe dlabu.Mám doma obrázek,jak nějakej machr swapuje motor z Inf Q45.Jestli chceš,pošlu ti ho emilem.4,5 litru-to už by stálo za to,co?A je hliníkovej.
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

adner píše:Teda Mirku,abys neřek,že na tebe dlabu.Mám doma obrázek,jak nějakej machr swapuje motor z Inf Q45.Jestli chceš,pošlu ti ho emilem.4,5 litru-to už by stálo za to,co?A je hliníkovej.
jj v8 už sem taky videl
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

adner píše:Teda Mirku,abys neřek,že na tebe dlabu.Mám doma obrázek,jak nějakej machr swapuje motor z Inf Q45.Jestli chceš,pošlu ti ho emilem.4,5 litru-to už by stálo za to,co?A je hliníkovej.
Sx je univerzalni auto...uz sem videl i video kde je v tom nasackovana nejaka 5 litrova amerika..zvoucek to melo krasnej.......ale jsou to uz extremy....ten VG nebo RB bude realnejsi...na VQ sem se ptal ze zajimavosti... jestli nekdo o tom motoru neco neslysel (spolehlivost atd)

Ale premyslel sem nad RB vs VG..psalo se tady ze bude moc tezkej predek. Nikde sem nezjistil kolik vazi RB25 a kolik VG, ale VG by ten pomer hmostnosti mel rozhodit min nez RB ne? VG je kratsi, takze vetsina jeho hmotnosti bude na a za predni napravou (blize ke stredu auta), kdezto RB je delsi a velka hmotnost bude i pred napravou? nebo se pletu?

Blazne muzes mi prosimte poslat ty veci ohledne swapu VG? dik
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

adner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

Hosi, ked uz chcete swapovat tak pouzite cesku klasiku :wink: forum/viewtopic.php?t=6720 toto je swap :)
Nissan 200SX S13 1990
Odpovědět