1 auto ze 2
- Mexx
- user
- Příspěvky: 102
- Registrován: 22.11.2006, 15:09
- Bydliště: Poděbrady, občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
1 auto ze 2
Prosim,poradte me. Mam 200sx rv 89 - kulatej predek. Je to na predek tukly a chci koupit druhy a preskladat to. Problem je v tom,ze vetsinou sem narazil na 200sx s hranatym predkem. De me o to,zda tyto dva modely (na prvni pohled stejny) maji stejne konstrukcni reseni. Potrebuju preskladat blatnik,naraznik,mrkatka,chladic,mozna i cast predni napravy a nerad bych koupil auto a zjistil,ze polovina veci ma jinou roztec,rozmer,a ja nevim co....
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET
Jsou total stejny rozdil je jen v narazniku a v takovejch plastikach na spodni strane blatniku. prechod mezi blatnikem a naraznikem. jinak jsou stejny.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Pricka za naraznikem je jina..kdybys chtel mam 2 a mam i naraznik Jinak mrkacky atd jsou stejny. Facelift naraznik (kulatej) byl tusim rv92+ a blbe se shaniMexx píše:Diky moc. A co mrkatka,serva mrkatek, pricka za naraznikem atd... Blatnik a naraznik bych mohl sehnat samostatne,tak by to nebyl takovej problem. Nevite jeste,od jakyho roku do jakyho roku je to stejny?
Naposledy upravil(a) Mirek dne 24.11.2006, 09:21, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
pokud mas 89 a kulatej predek je to prestavba, origo tam byl hranatej. Za vyztuhu nevim...neco nabidni, vemu Ti ju o vikendu z chaty do Brna a v tydnu se nejak domluvime. Serva mozna, cely mrkacky na prodej nemam...Mexx píše:Ja sem nejakej sehnal. Moje je rok vyroby 89 a ma kulatej predek. Myslis,ze se to da preskladat ten predek z hranace? Kolik by si chtel za tu pricku,popr. za serva mrkatek a vubec cely mrkatka?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ano, je potreba vymenit vyztuhu a pasuje...ja mam original hranatej predek, a mam tam nedavno davanej kulatej naraznik.Mexx píše:Takze jestli tomu rozumim dobre,tak kdyz ted vezmu auto s hranatym predkem,tak by tam melo vsechno pasovat jak prdel do gati,ne? A misto predniho narazniku hranatyho tam dam kulatej (nejspis s drobnyma upravama,aby tam pasoval,ne?)....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Všechno je stejny jedinej rozdil je ten narazni a pac ma jinej tvar tak je i jina ta vystuha a ty plastiky na blatnikach. No a jinak s tema predkama je to slozity pac nekomu se liby facelift a nekomu a starej tak si je predelavali a nebo kdyz to nabourali tak dali co sehnali. A jinak mam taky dojem ze 92+ a v 92 se delali oba modeli. Ale presne to nevim.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky