VG vs RB vs VQ

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

to uz je tvrdej zasah do konstrukce vozidla, mimo to si nejsem jistej vyhodama tohodle motoru jinde nez ve skodovce :lol: 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Mirek píše:
adner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotí
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

adner píše:
Mirek píše:
adner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotí
Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

buky300zx píše:
adner píše:
Mirek píše:Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotí
Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!
Moze byt, kedze RB25DET s prevodovku vazi 324 kg.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

VG je tak o cca 30-40 kg těžší než RB,převodovka váží cca 60kg,diff 55-60kg
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No len tak pre zaujimavost uvediem, ze predchodca motora v 350Z je v trojlitrovej maxime VQ30DE. Mozno by bol aj tento motor zaujimavy, pac ma hlinikovy blok, takze je lahsi ako VG. Otazka ale je, ako je ten blok silny a kolko vydrzi.

Ked som si to dobre pozrel, tak aj 350Z v JGTC pouziva VQ30DETT.

To je celkom pekny prehlad koho to zaujma:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ30DE
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Ak by niekoho zaujimala historia VG-cka:
Tak motor bol vynajdeny v roku 1983 a bol skusany na 400 prototipoch 10 000hodin s brutalnym testovanim s cca 1 000 000 milami!
Motor(blok) len s modifikaciami(ine hlavy) sa pouziva az dodnes(2004) napriklad v 350Z(Kolko je to rokov?!!!!!!)!!!!!
V roku 1988-1989 bol spraveny sutazny special s 1000Hp.
Motor sa pouzival v modeloch-Maxima,Quest,Pathfinder,300ZX,200sxV6se a dokonca ho pouzil aj Ford Villager a ako 3,3L sa pouzival v:Pathfinder,Frontier,Xterra!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
Jinak tady je fotecka VQ30DET :-)
Obrázek
Naposledy upravil(a) Mirek dne 24.11.2006, 11:02, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blok
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
Mirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blok
Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blok
Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?
No asi hej 8)
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

buky300zx píše:No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
VQ30DE byl na listine 10 nejlepsich motoru sveta,...nissan 350Z ma VQ35DE....S tim litinovym blokem bych to nevidel tak jasne...ja se spokojim s hlinikovym....za cenu ovladatelnejsiho auta. Myslim si za na zadni napravu nema cenu davat vic jak 500-600HP...pak uz je to tak na 4x4 aby to melo cenu...a na 500-600HP Ti v klidu vystaci i hlinik :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Brouzdam brouzdam a co sem neneasel :-)
I have up for sale a Nissan VQ30DET Engine. It is a 3.0L V6 single turbo that makes 280hp. Engine only, no Transmission. You can use the 350z or G35 6speed Tranny. Engine has around 48,000 miles. Used in Nissan Cedric and Glorias in Japan. Asking price is $800 obo
Uz sem mu napsal 8)
Predelat VQ30DET na VQ30DETT by nemel byt problem ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

To neni!Das ine zvody na turba a ides(plus veci okolo toho)!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Odpovědět