VG vs RB vs VQ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
to uz je tvrdej zasah do konstrukce vozidla, mimo to si nejsem jistej vyhodama tohodle motoru jinde nez ve skodovce
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!adner píše:no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotíMirek píše:Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..dikyadner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No len tak pre zaujimavost uvediem, ze predchodca motora v 350Z je v trojlitrovej maxime VQ30DE. Mozno by bol aj tento motor zaujimavy, pac ma hlinikovy blok, takze je lahsi ako VG. Otazka ale je, ako je ten blok silny a kolko vydrzi.
Ked som si to dobre pozrel, tak aj 350Z v JGTC pouziva VQ30DETT.
To je celkom pekny prehlad koho to zaujma:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ30DE
Ked som si to dobre pozrel, tak aj 350Z v JGTC pouziva VQ30DETT.
To je celkom pekny prehlad koho to zaujma:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ30DE
Ak by niekoho zaujimala historia VG-cka:
Tak motor bol vynajdeny v roku 1983 a bol skusany na 400 prototipoch 10 000hodin s brutalnym testovanim s cca 1 000 000 milami!
Motor(blok) len s modifikaciami(ine hlavy) sa pouziva az dodnes(2004) napriklad v 350Z(Kolko je to rokov?!!!!!!)!!!!!
V roku 1988-1989 bol spraveny sutazny special s 1000Hp.
Motor sa pouzival v modeloch-Maxima,Quest,Pathfinder,300ZX,200sxV6se a dokonca ho pouzil aj Ford Villager a ako 3,3L sa pouzival v:Pathfinder,Frontier,Xterra!
Tak motor bol vynajdeny v roku 1983 a bol skusany na 400 prototipoch 10 000hodin s brutalnym testovanim s cca 1 000 000 milami!
Motor(blok) len s modifikaciami(ine hlavy) sa pouziva az dodnes(2004) napriklad v 350Z(Kolko je to rokov?!!!!!!)!!!!!
V roku 1988-1989 bol spraveny sutazny special s 1000Hp.
Motor sa pouzival v modeloch-Maxima,Quest,Pathfinder,300ZX,200sxV6se a dokonca ho pouzil aj Ford Villager a ako 3,3L sa pouzival v:Pathfinder,Frontier,Xterra!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
Jinak tady je fotecka VQ30DET :-)
Jinak tady je fotecka VQ30DET :-)
Naposledy upravil(a) Mirek dne 24.11.2006, 11:02, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?kenivruh píše:VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blokMirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No asi hejMirek píše:Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?kenivruh píše:VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blokMirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
VQ30DE byl na listine 10 nejlepsich motoru sveta,...nissan 350Z ma VQ35DE....S tim litinovym blokem bych to nevidel tak jasne...ja se spokojim s hlinikovym....za cenu ovladatelnejsiho auta. Myslim si za na zadni napravu nema cenu davat vic jak 500-600HP...pak uz je to tak na 4x4 aby to melo cenu...a na 500-600HP Ti v klidu vystaci i hlinik :-)buky300zx píše:No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Brouzdam brouzdam a co sem neneasel :-)
Predelat VQ30DET na VQ30DETT by nemel byt problem ne?
Uz sem mu napsalI have up for sale a Nissan VQ30DET Engine. It is a 3.0L V6 single turbo that makes 280hp. Engine only, no Transmission. You can use the 350z or G35 6speed Tranny. Engine has around 48,000 miles. Used in Nissan Cedric and Glorias in Japan. Asking price is $800 obo
Predelat VQ30DET na VQ30DETT by nemel byt problem ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
To neni!Das ine zvody na turba a ides(plus veci okolo toho)!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk