Rozmery kol
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Oni tam taky pisou ze sirsi guma nema vetsi stycnou plochu jak js ito predtim tvrdil....dulzity je ze pokud je spravne nahustena, tak ma. Hlavni chyba byla porovnavat spravne nahusteny mensi rozmer a pre ci podhusteny vetsi (nevim ja kto nakonec dopadlo). V podstate se to protahlo diky tomu ze ja si neuvedomil ze porovnavas spravne a nespravne nahustenou pneumatiku...coz byla taky chyba z tve strany. Kdyz chci rict ze je neco stejny, tak by to melo mit i stejny podminky. Pokud si prectes moje prispevky, nekolikrat sem psal o tom ze spravne nahusteny takovy takovy kolo. tot muj posledni prispevek do tohodle tematu...kola s Vama vybirat nebudu, musel bych si na to vzit dovolenoukenivruh píše:Ono keby bolo viac "veriacich" tak by aj nam stacili tri stranky935Baby píše: Koukam ze mame ve znalostech co dohanet. Chlápkum v UK na to stacili pouhe tři stranky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ehm ted me napada ze sme vlastne zaver nesledoval a nevim verdikt? je to Teda tak ze sirsi pneu ma pri spravnem tlaku vetsi stycnou plochu? Pokud ne beru z5 svuj predchozi prispevek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zaver je taky, ze pri rovnakom tlaku ma hociaka pneu rovnaku plochu. Ide len o to ci sa 17-ky fukaju rovnako ako 15-ky.Mirek píše:Ehm ted me napada ze sme vlastne zaver nesledoval a nevim verdikt? je to Teda tak ze sirsi pneu ma pri spravnem tlaku vetsi stycnou plochu? Pokud ne beru z5 svuj predchozi prispevek
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nefoukaji, mozna pri stejnem profilovem cisle.....pokud je nizsi profilove cislo, tka jinak rekl bych... takze ten prispevek "posledni udajne" ) platikenivruh píše:Zaver je taky, ze pri rovnakom tlaku ma hociaka pneu rovnaku plochu. Ide len o to ci sa 17-ky fukaju rovnako ako 15-ky.Mirek píše:Ehm ted me napada ze sme vlastne zaver nesledoval a nevim verdikt? je to Teda tak ze sirsi pneu ma pri spravnem tlaku vetsi stycnou plochu? Pokud ne beru z5 svuj predchozi prispevek
>>>>>END<<<<<
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde