S14 a EGR
S14 a EGR
ahoj lidi mam dotaz je mozne aby moje S14 s motorem SR20DET r.v.1999 nemela EGR ventil ?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Houbelec fakt? To čumím EGR má i můj colt s karbecem
čím to nahrazovali? Nebo to plnilo normy i bez něj?
čím to nahrazovali? Nebo to plnilo normy i bez něj?
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Urcite myslim EGR. Tento nesmyslilk jsem odpojoval u kazdeho auta co jej melo. U tohoto colta s carburatem je to jen jednodusi (ma rizeni smesi lambdou) otvíraní egr slouzi podtlakova hadicky tu odpojite o on se neotevre. Snadyn jako facka (nema ridici nema ecu ktere by zaclo hlásit chybu)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Hele mam to ctrnact dni a je to po skodovce jedinej karbec tka necekej nic extra :-) No je to tak je to sice karburator ale smes si neridi nastelovanim sroubecku ale je tam jednoducha ridici jednotka ktera vyhodnocuje udaje s lambdy a nastavuje tak smes. Pokud bys u strikacky napr nissan ci honda odpjil EGR ventil ECU ti zacne vyblikavat zavadu. Jenze tady zadne ECU neni tudiz pokud ventil odpojis (je mechanickej a ne elektronickej otvira podtlakova hadicka) nema ti co zavadu vyblikavat jedina zavada tu muze byt smrt lambdy a to jediny elektronicky prvek v motoru myslim ze spravne se to jmenuje rizeny karburator.
U strikacek ze EGR odpojuje zaslepenim aby plyny neprosli a nebo bys ji musel odstranit softverove s ECU. Pokud pisu zmatiny tak me oprav pac mam dnes v praci obrovske cerpadlo a uz mi s toho hrabe :-)
U strikacek ze EGR odpojuje zaslepenim aby plyny neprosli a nebo bys ji musel odstranit softverove s ECU. Pokud pisu zmatiny tak me oprav pac mam dnes v praci obrovske cerpadlo a uz mi s toho hrabe :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
No to nemohu posoudit jka egr odpojit nestihl. Ale je fakt ze kdyz jsme davali do kamarodoviho crx (starsi model bez lembdy) muj motor a jednotku (slo ji nacipovat) tak si zablikala ze nema lambdu ale motor normalne bezel (byla tam kabelaz ze starsiho modelu a ta s lambdou nepocitala) vony totiz crx maji v mape pomer smesi a lambdu nepotrebuji (starsi modeli 131koni s lambdou 125koni).
Pomahal jsem jen s motorem co se tryce lektroniky nevim co bylo starsi model a co novi (ja poskytl pouze motor a čipovatelnou řídící jednotku se zapisovatelnou eprom takže zbytek byl asi stary model)
Nebudu to rozvadet az zas tak moc o tom nevim jen vim jedno: Odpojení lambdy a samozrejmne i katru = 6 až 7 koni navíc (na brzdě odzkoušeno) a asi 10NM 0 - 100 o 0.6s lepsi cas a v - max + 5 až 10km/h
= verim ze uplne odpojeni EGR v nissanu = zablikaní a nic víc
Pomahal jsem jen s motorem co se tryce lektroniky nevim co bylo starsi model a co novi (ja poskytl pouze motor a čipovatelnou řídící jednotku se zapisovatelnou eprom takže zbytek byl asi stary model)
Nebudu to rozvadet az zas tak moc o tom nevim jen vim jedno: Odpojení lambdy a samozrejmne i katru = 6 až 7 koni navíc (na brzdě odzkoušeno) a asi 10NM 0 - 100 o 0.6s lepsi cas a v - max + 5 až 10km/h
= verim ze uplne odpojeni EGR v nissanu = zablikaní a nic víc
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
ECU potřebuje akorát CAS,AFM,teplotu vody,potenciometr klapky,detonační čidlo (co se týče snímačů),dobré je nechat spínač neutrálu.Vše ostatní můžeš ušmiknout,akorát to zabírá místo.(plus spoustu dalších zbytečných mechanických věcí)Toto platí pro letní auto.S lambdou je to malinko ošemetné.Záleží na tom,co do motoru hustíš a co je napsáno v EPROM v závislosti na EGR.Doporučuji bezstarostně ponechat.
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové