Vnutornosti prevodovky.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vnutornosti prevodovky.
Maju S13 a S14 (pripadne S15) rovnake vnutornosti prevodovky ? To jest ci napr. ozubene kolesa su zamenitelne alebo ci su hriadele rovnake a tak.
Pytam sa kvoli tomuto :
http://www.quaife.co.uk/Nissan-Silvia-6 ... rn-gearkit
Len neviem ci to pasuje aj do nasej prevodovky.
Pytam sa kvoli tomuto :
http://www.quaife.co.uk/Nissan-Silvia-6 ... rn-gearkit
Len neviem ci to pasuje aj do nasej prevodovky.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zvenku je ta převodovka úplně jiná,není ale vyloučeno,že vnitřnosti budou stejné.Jenže ono je to i s kusem obalu,což ovšem nejde zkombinovat.Mě by do zetka zase pasovaly vnitřnosti z GTR a moc by se mi líbily,jenže ta cena je nastavená podle průměrnýho měsíčního výdělku v NHL a že bych je ukecal na desítku českejch,o tom docela pochybuju. (ani dvacítku)(asi ani třicítku,čtyřicítku či padesátku)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No nepouziva sa synchro, preto je to rychle. Na bezne jazdenie je to o drzku.mrkevvzime píše:hm co to je ten zazracnej dog ring
jinak jako dobry to asi bude to jo
A taktiez, ked sa nepouziva medziplyn pri radeni dole, tak sa rychlo opotrebuje ten dog ring.
Druhe koliesko z prava dole to bez zubov to je ono. Tym hybes, ked radis rychlost a tych 6 zubov co trcia hore zapadne zboku do ozubeneho kolesa (uff). Preto musis radit rychlo a pri radeni dole pouzit medziplyn.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No co som nasiel (a je toho malo), tak tie vnutornosti stoja asi 1700 libier (ked to je klasicke radenie, sekvencne cez 2000). Otazka znie ci to nevie niekto vyrobit u nas. Aj na fore je strojarov dost, tak by to mohli skusitadner píše:Zvenku je ta převodovka úplně jiná,není ale vyloučeno,že vnitřnosti budou stejné.Jenže ono je to i s kusem obalu,což ovšem nejde zkombinovat.Mě by do zetka zase pasovaly vnitřnosti z GTR a moc by se mi líbily,jenže ta cena je nastavená podle průměrnýho měsíčního výdělku v NHL a že bych je ukecal na desítku českejch,o tom docela pochybuju. (ani dvacítku)(asi ani třicítku,čtyřicítku či padesátku)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ale tych 8k USD je za celu sekvencnu prevodovku nie ? Tych 2k libier je len za tie zuby a osky.adner píše:Koukni na amíky.Ti za to chtějí 8000 usd.V čechách to vyrábí pan B.,cca pade.Ale umí jenom Hewlanda.I made by doma by tě vyšlo hodně draho a výsledek nejistej .Jo,u takovejch myšlenek se prochlastalo piva.
Nevedel by niekto zohnat presny technicky vykres na jednotlive kokotinky?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk