komprese

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

komprese

Příspěvek od Steve »

Toto jsem naměřil... 11,2 - 9,5 - 10,2 - 11,2 :? Chtěl bych slyšet ňákej názor, řešit :?: nebo neřešit a čekat dokud to nebude horší :?: ...kolem 150tis., jinak jede dobře,jiný problém nemám...
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

otázka je, kolik máš peněz :wink:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

dokud je čas tak kroužka a šály a samozřejmě rozvody, zbytek počká, ten pokles tlaku jednoho válce může mít mnoho příčin, které nevadí chodu motoru, ale také to může být od netěsného ventilu až po prasklý kroužek a ten motor by šel za chvilku do kyten, ale, jelikož má ten motor 150t jak píšeš, tak bych se divil, kdyby měl ještě vše origo, tipl bych to na nějakou opravu uvnitř motoru, protože ty tlaky jsou až moc dobré, kromě druhého válce, u tolika km bych očekával tlaky okolo cca 10 až 10,5 záleží jakým stylem byl motor používán
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

Peněz?málo...v motoru už někdo byl...zatím jsem udělal preventivně rozvody a vyměnil ňáká ta gufera. Jinak se zdá vše ok. Pokud to vyžaduje větší zásah do motoru, tak už bych udělal pořádnou GO, ale zatím se mi na ní nechce moc myslet. Jak říkám motor jde dobře, nic neklepe...
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jestli máš málo peněz, tak bych jezdil, protože když už rozebírat motor, tak ať to stojí za to
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

Martin_534 píše:jestli máš málo peněz, tak bych jezdil, protože když už rozebírat motor, tak ať to stojí za to
taky si myslím...
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

ja mam pri 130 tkm tlaky +/- 8
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

cornhollio píše:ja mam pri 130 tkm tlaky +/- 8
a jak to jezdilo:)

to frelon:
neděs se takový tlaky nemá ani půlka fora :)
jestli by ses přes zimu nudil udělej repasy hlavy a tlaky budou v cajku :wink:
](*,) never ending story ](*,)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ty tlaky sou celkem nevyrovnané.. no možná bych udělal palici,co to udělá
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

Hynek píše:
cornhollio píše:ja mam pri 130 tkm tlaky +/- 8
a jak to jezdilo:)

to frelon:
neděs se takový tlaky nemá ani půlka fora :)
jestli by ses přes zimu nudil udělej repasy hlavy a tlaky budou v cajku :wink:
no jezdilo to jako ďas viz driftchallenge v soboru
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

já mám tlaky 12,12,12,12 tak to asi nebude tak špatný :shock:
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

Kentoya píše:já mám tlaky 12,12,12,12 tak to asi nebude tak špatný :shock:
si koledujes , ted sem si poslyntal klavesnici když sem cetl tvoje tlaky :lol:
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to víš první výbrus a trošku hlava dolů i blok, celkem asi 0,2 až 0,3 dolů, a jsem trouba, že jsem ji nepustil ještě níž anebo místo těsnění 1,2 nekoupil tak 0,7, to by se mi teprve ty tlaky pozvedly
Odpovědět