Prvni ohlasy

Cokoliv ostatního co nevíte kam poslat...
Zamčeno
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

Nevite, co se deje s webem <a href='http://www.apexperformance.co.uk/' target='_blank'>Apexu</a>? Nefunguje mi a nevim, jestli nemaj novy link..
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

Napiste mi, prosim nekdo, jaka je velikost /sirka a vyska/ tech imitaci nadechu v narazniku mezi prednimi svetly.

Obrázek

Zmeril bych si to sam, ale k autu to mam 40km :angry:

Dik



<!--EDIT|V-Eagle|Mar 9 2003, 06:51 PM-->
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

to Ondrey: Jaky budes kupovat kola? Nekdy v lete me to bude nejspis cekat taky, tak bych rad vedel, jaka je u nas situace /velikost, cena, kde vubec kupovat../.
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

V-Eagle píše:to Ondrey: Jaky budes kupovat kola? .....
To V-Eagle:
V?ecko je to jen a jen o pen?zích. Asi budu kupovat n?jaký jetý, proto?e na nový nejsou prachy. Ale trh s jetejma kolama je u nás celkem uspokojivej, tak?e kdy? hledá?, tak na sto procent najde? to, co chce?.
Já to vidim na liťáky s límcem.. aspo? 6 - 7 cm. Budu se dr?et standardního rozm?ru, to znamená asi tak 15 x 7 (mo?ná 7,5 a mo?ná 16ky). Nechci na to nasadit n?jaký zb?silý sudy.. :)
No a ty se daji po?ídit tak do deseti tisíc. Podle toho, kde kupuje?..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

POZOR!

29.3.2003 se v Brne kona sraz tuning kar z cele republiky, zavody, prodej atd. Proste klasika. Napiste, kdo pojedete, muzem se nekde sejit, pokecat.. Ja tam urcite budu, bohuzel zatim jen jako divak s rodinnym seatem.
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

V-Eagle píše:POZOR!

29.3.2003 se v Brne kona sraz tuning kar z cele republiky, zavody, prodej atd. Proste klasika. Napiste, kdo pojedete, muzem se nekde sejit, pokecat.. Ja tam urcite budu, bohuzel zatim jen jako divak s rodinnym seatem.
Ja nemozem :angry:
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

Po dlouhe uvaze jsem dosel k tomu, ze ani po tom, co zajedu motor nebudu nejak vic tunit motor. Mozna jsou jeho poruchy zpusobeny peci, ale asi dost zalezi i na jednotlivych kusech. Kamos, co jsem ho potkal na Tuningu v Brne /s huste vytuneny 200sx/ uz dal 5x motor. Prej mu kazdejch 5.000 km odejdou saly. Jinde sem zase slysel, ze nevydrzej ojnice. Takze jestli nekdy pudou prachy na motor, tak na takovy ty veci jako kovany ojnice atd. Proste podobne, jako kdyz se razantne zveda vykon tubromotoru a menej se dily, aby to vubec vydrzel, protoze podle me je 200sx uz ze serie "vytuneny" a 180 koni z 1,8 litru je proste az az. <_<

Tak co ? Jak to vidite vy?
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

V-Eagle píše:Po dlouhe uvaze jsem dosel k tomu........
Mas recht.. Dvoukilo ma uz od vyroby vetsi litrovej vykon nez treba porsche 911.. A i kdyz je to japonec a mel by vydrzet hodne, tak motor neni nesmrtelnej.. Ale vo tom to v tuningu vzdycky je.. Pridas motoru vykon a seberes mu cast zivotnosti.. Kdyz jsem se o tom bavil s lidma, ktery maji s tunenim motoru zkusenosti, tak mi potvrdili, ze lepsi je to neprehanet.. 1.8 je neco jinyho nez osmivalec.. Ale 200 koniku je jeste v pohode.. :)
Na jednech japonskejch strankach jsem nasel clanek o dvoukilu, ktery melo 800 koni.. Jelo prej super, ale kazdejch par kilaku menis motor.. ;)
Ja jsem s vykonem svyho dvoukila vic nez spokojenej, takze na motoru nedelam, spis se snazim to auto co nejvic udrzet v celkovym poradku, coz taky neni nijak levny..
:angry:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

Nevite nekdo, proc se to sem ulozilo trikrat za sebou????? :huh:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Ondrey píše:Nevite nekdo, proc se to sem ulozilo trikrat za sebou????? :huh:
Pretoze to bola dlha uvaha :) :) :)

Je na to nieco pravdy.
Z nazorov v UK mam dojem ze do 270k a so spravnou udrzbou (vymeny oleja, obcas ojnicnych lozisk :rolleyes: ) to este zvlada v pohode. Ak sa to neprehana s plniacim tlakom, motor vydrzi. To skor turbo je slaby clanok, ako vsade, konieckoncov. ;) Skor ide o primerane zladenie dielov pri tuningu (sviecky, fmic, turbo....)
Ak s tym jazdis normalne a obcas si zazavodis, nie je problem. Ale som si isty ze na okruhu by si motor odpisal velmi rychlo. Ja nemam dojem, ze udrzba je draha, urcite nie drahsia ako na ine auta. Diely su porovnatelne a s robotou NIKDY nejdem do servisu. Zatial som okrem ojnicnych lozisk nemal ziadne problemy (aj to preto ze som nedolial olej :rolleyes: ). V servisoch su neuveritelny trpaci. Ked som tam prisiel na vymenu pruzin, pytali za vymenu jednej 500Sk (ak to pojde lahko). Kamos mi ich prehodil vsetky 4 a vypytal si s prevynilym vyrazom 500Sk B). A mimochodom, rovnaky clovek mi opravoval loziska, nahadzoval FMIC a robi mi vlastne vsetko. A dokonca si kupil 200SX! Havaroval tu nejaky nemec a nechal ho tu. Za par supov zohnal blatnik, svetlo a uz to ma hotove. Caka na bubaky na papiere (diky za pomoc, NITROS B) ). Tesnenie pod hlavu- typek zo susednej dediny ich vyraba doma, samozrejme kovove. Prides tam, donesies stare, v krcme das 3 kofoly a mas to hotove, v nedelu predobedom, cena: zlomok origos. Poviem vam, s TAKYMTO servisom je radost mat 200SX!!! :lol:
Moja rada: pokial nemate podobne moznosti, nekupujte 200sx, vyde vas hrozne draho (aj hocijake ine lepsie auto). Ak mate, sup do toho a ste frajeri s raketou :rolleyes:
Ak budete mat nejaky vaznejsi problem s vasou 200sx, da sa vopred dohodnut, pridite do Piestan, kamos vam to uroby. A urcite sa vam oplati prist, nielen kvoli cene, ale aj kvalite roboty.
A nie je nad to mat kamosa, co vam lacno doda informacie, rady a novy cip. B) :P . Boze, som to vul :rolleyes: .
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

raddy píše:Pretoze to bola dlha uvaha :) :) :) ........
joooo.. to si tak nekdo zije.. ;)
Asi si budu muset poridit garaz.. nebo vyrazit na Slovensko.. :D
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

Kdyz to tak ctu, to asi s sebou poradne hodim, abych ten Tvuj "servis" proveril.. :rolleyes:
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle »

Dnes odpoledne jsem byl opet v Praze. Videl jsem tri 200SX. Jedno v tmave sede matalize /priznejte se, kdo jste v ty kolone aut mel laksne nohu z okna :lol: /, druhy, cerveny na Ruzyni a treti, prekrasnou s14ku /ten novejsi model :rolleyes: / kousek od byvaly redakce rudyho prava. Docela sklizen..
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Zamčeno