je Cometic dobra znacka?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

Martin_534 píše:buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
ja bych rekl ze bude tesneni stejne, kdyz je stejny blok.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

nemyslim, že to je stejnej blok, třeba sr20det a sr20 nemá stejnej blok
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

Martin_534 píše:buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
áááha.. ..už mi to psal. zkusím hledat dál :(
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

rozumik píše:
Martin_534 píše:buky ale potřebuje na z31, která se dělala do roku 89
ja bych rekl ze bude tesneni stejne, kdyz je stejny blok.
Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

blog je ganz jinačí
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

třeba když sem koukal na těsnění pro CA18DET a ET tak podle katalogu nissan taky nepasujou, ikdyž vypadaj uplně stejně..ale tam jde spíš o jinej matroš u orig. těsnění
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

Martin_534 píše:
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
presne tak, CA18ET ma uplne stejny tvar tesneni jako CA18DET, bych se toho nebal.
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Martin_534 píše:
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
Ja som to napisal zle.Myslel som ze blok je rovnaky vrtanim,rozmerom a tak,ale ma inde kanaliky pretoze su tam ine hlavy.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

rozumik píše:
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Blok sice rovnaky je,ale hlavy su ine(ja mam 12V a Z32 ma 24V) tak neviem ci budu pasovat vodne kanaliky a tak. :cry:
Nevadi,uz som dal Nipparts,hovoria ze vydrzi okolo 600Hp.
když jsou jiný vodní kanálky tak je i jinej blok ne? resp může mít stejný rozměry, ale když má jinde dírky tak je jinej 8)
presne tak, CA18ET ma uplne stejny tvar tesneni jako CA18DET, bych se toho nebal.
v serii to asi význam nemá,ale u většího výkonu určitě ano
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

blázen píše:v serii to asi význam nemá,ale u většího výkonu určitě ano
na vetsi vykon taky nebudes davat seriove tesneni. :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

seriovka bude použitelná za hranici 250k (CA18DET) ET by to asi nevydržela, když podle fastu není vhodná pro DET
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:seriovka bude použitelná za hranici 250k (CA18DET) ET by to asi nevydržela, když podle fastu není vhodná pro DET
takže ta tesnení se liší jen materiálem? - chápu to dobře že kovové tesnení bude shodné pro E i ET ??
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

Idaho píše:
blázen píše:seriovka bude použitelná za hranici 250k (CA18DET) ET by to asi nevydržela, když podle fastu není vhodná pro DET
takže ta tesnení se liší jen materiálem? - chápu to dobře že kovové tesnení bude shodné pro E i ET ??
ca18ET i ca18DET ma tesneni tvarove shodne.
Odpovědět