Jaké jsou vaše zkušenosti - byl by zájem??

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

rozumik píše:
blázen píše:
rozumik píše:jak sou a tom kvalitativne pisty wiseco?
zanedlouho se na ně můžeš přijet podívat ke mě 8)
kolik si za ne dal? a do kolika hp garantujou vydrz? :lol:
nevim,.ale 400k by mohli.. stály mě 19000kč
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

no ja je videl za 12 tak proto sem se ptal :lol: :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

oni stály 400liber.. za 12 to byly možná Wiseco jak adidddas :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

rozumik píše:
blázen píše:
rozumik píše:jak sou a tom kvalitativne pisty wiseco?
zanedlouho se na ně můžeš přijet podívat ke mě 8)
kolik si za ne dal? a do kolika hp garantujou vydrz? :lol:
samotne kovane piesty ako take vobec negarantuju nejaky vykon. su pevnejsie a odolnejsie voci detonaciam, ale tie ich znica rovnako ako obycajne piesty, akurat to dlhsie potrva. Ovela dolezitejsie ako to ci su piesty kovane alebo nie je to ci prebieha spalovaci proces v rozmedzi normalnych teplot alebo nie. Kovane piesty znesu vyssie teploty, ale to by nemal byt dovod preco ich pouzit, pretoze co vydrzia oni, nevydrzia ventily....
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Jak pise Raddy, a tak by mohl pokracovat dal,
az by z toho byl seznam na vysokootackovy zavodni motor :D
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

a měli by být lehčí, pokud se nepletu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

lehčí jsou to je pravda, ale tím že jsou kované a je natěsnáno více materiálu na jedno místo, mají také větší tepelnou roztažnost při našich velikostech pístů cca 0,02, a co dokáže udělat 0,02mm se zdá jako maličkost, ale na studeném motoru, je to kilometr při roztočení na plné točky,

takže větší otěr stěn válců, vyšší spotřeba oleje, toť základní nevýhody oproti hlavním výhodám, kterými jsou váha a vyšší tepelná odolnost
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

prave preto kovane piesty klepu za studena, oni klepu o steny valcov kym sa teplom neroztiahnu a to sa mi nikdy nepacilo. vela sa o tom pisalo na sxoc.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

to je pravda, to znamená za studena 2x s motorem opatrně,než se zahřeje..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

přesně, opravdu to chce vydržet až stoupne teplota oleje
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

Kentoya píše:přesně, opravdu to chce vydržet až stoupne teplota oleje
takže jakej bys rekl postup po nastartovani auta s kovanejma strevama , nechat ho bežet na volnobeh nakou dobu nebo jet pomalu a zahrejvat a tak ???
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

vždy pomalu jet protože je to pro auto jako celek lepší, ale minuta dvě na volnoběh nevadí
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

Kentoya píše:vždy pomalu jet protože je to pro auto jako celek lepší, ale minuta dvě na volnoběh nevadí
takže treba 2-5min to nechat stat a pak jet do 2 tis než se ohreje voda a pak do 3 tis než olej ?
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

5 minut volnoběh je zbytečně dlouho 1-2 minuty stačí, ale stačí i 20 sec, ten volnoběh není až tak podstatnej, jde spíše o to že si řídící jednotka ještě jednou projede všechny snímače atd, jinak klidně pomalu vytočit do 3 000 a přeřadit a snažit se být v otáčkách při jízdě do 2 500 max než se to prohřeje komplet, jinak většinou, když už je ohřátá voda tak i písty mají takřka provozní teplotu potom už klidně jet i na 3 000 než se prohřeje olej, pokud jezdíš a teplota oleje u tebe bývá (příklad 80) tak od 60 už je to v klidu, protože už je všechno prohřáto skoro úplně a poté klidně 4000 - 4500, a zbytek je jasnej
Odpovědět