Max tlak T28
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Max tlak T28
Takze cez vikend som konecne namontoval EBC a vcera som tak nasteloval 11 PSI.
Otazka do plena znie, aky max tlak tam mozem zatial dat ak auto ma seriove vnutornosti aj vsetko ostatne je seriove (walbro pojde dnu, ked mi klesne hladina benzinu v nadrzi ). Viem, ze T25 davala aj 12-13 PSI, ale ta potom postupne klesla na 8-9 PSI. T28-ka by tento tlak podrzala az do konca, co neviem ci motor zvladne.
Otazka do plena znie, aky max tlak tam mozem zatial dat ak auto ma seriove vnutornosti aj vsetko ostatne je seriove (walbro pojde dnu, ked mi klesne hladina benzinu v nadrzi ). Viem, ze T25 davala aj 12-13 PSI, ale ta potom postupne klesla na 8-9 PSI. T28-ka by tento tlak podrzala az do konca, co neviem ci motor zvladne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
ak nemas walbro pumpu v ziadnom pripade nezdvyhaj tlak nad tych 11psi co mas. Samozrejme predpokladam ze mas S2 cip. Bez cipu tlak max. 0.5bar.
Ked budes mat walbro a cip a vsetky upravy okolo, tak S2 cip je nastaveny na max. tlak 16psi/1.1bar, co je aj max. odporucany tlak pre tuto konfiguraciu. Tento tlak udrzi T28 v celom rozsahu otacok. Dolezite vsak je aby bol spravne nastaveny actuator, aby jeho pruzina udrzala klapku zavretu aj pri 1bar, inak ti bude tlak s otackami klesat.
EDIT: zabudol som ze 98okt. benzin je nutnost pri tlaku nad 15psi/1bar.
Ked budes mat walbro a cip a vsetky upravy okolo, tak S2 cip je nastaveny na max. tlak 16psi/1.1bar, co je aj max. odporucany tlak pre tuto konfiguraciu. Tento tlak udrzi T28 v celom rozsahu otacok. Dolezite vsak je aby bol spravne nastaveny actuator, aby jeho pruzina udrzala klapku zavretu aj pri 1bar, inak ti bude tlak s otackami klesat.
EDIT: zabudol som ze 98okt. benzin je nutnost pri tlaku nad 15psi/1bar.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nemam este ziadny chip. Ako som pisal vsetko seriove, az na to turbo. Takze, ked som teraz jazdil na 11 PSI tak uz je motor v pcku ? Som mysleu, ze seriova ECU ma mapu aj pre tento tlak. Sak v tej tabulke je na jednej osi mnozstvo vzduchu a na druhej otacky, tak snad vie kolko benzinu tak vstreknut, ci nie ?raddy píše:ak nemas walbro pumpu v ziadnom pripade nezdvyhaj tlak nad tych 11psi co mas. Samozrejme predpokladam ze mas S2 cip. Bez cipu tlak max. 0.5bar.
Dolezite vsak je aby bol spravne nastaveny actuator, aby jeho pruzina udrzala klapku zavretu aj pri 1bar, inak ti bude tlak s otackami klesat.
Teraz neviem preco spominas aktuator. Ved ten tlak drzi ten solenoid k EBC, takze takyto problem nemoze nastat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
takze este raz.
T28 turbo ma vacsi kompresor, iny priebeh nabehu tlaku a pri tych istych otackach motora dava ine mnozstvo vzduchu ako T25 (pretoze ma vacsi kompresor) takze mapy v seriovej ecu nesedia. Dalej dava studensi a teda hustejsi vzduch, cize potrebuje viac benzinu. Toto vsetko sa prejavi hlavne vo vyssich otackach. Ak nemas ziadny cip a pumpu, v ziadnom pripade nesmies zvysovat tlak nad 1bar, inak riskujes problemy.
Takze pokial mas seriovu pumpu a ECU, tlak na T28 max. 0.5-0.8bar, tak ako so seriovym turbom.
Akonahle budes mat pumpu, FMIC, urobeny vyfuk a HLAVNE cip, tak mozes ist s tlakom na 16psi pri 98okt. benzine.
Ak mas seriovy IC a vyfuk (s katom a tlmicom) takisto je riziko zvysovat tlak nad 1bar.
co sa tyka actuatora, zatial nan zabudni, budeme to riesit ak ked nebude tlak stabilny vo vysokych otackach, potom ti to este raz vysvetlim.
Inak tema zvysovania tlaku je tu velmi dopodrobna rozpisana, odporucam najst a precitat.
T28 turbo ma vacsi kompresor, iny priebeh nabehu tlaku a pri tych istych otackach motora dava ine mnozstvo vzduchu ako T25 (pretoze ma vacsi kompresor) takze mapy v seriovej ecu nesedia. Dalej dava studensi a teda hustejsi vzduch, cize potrebuje viac benzinu. Toto vsetko sa prejavi hlavne vo vyssich otackach. Ak nemas ziadny cip a pumpu, v ziadnom pripade nesmies zvysovat tlak nad 1bar, inak riskujes problemy.
Takze pokial mas seriovu pumpu a ECU, tlak na T28 max. 0.5-0.8bar, tak ako so seriovym turbom.
Akonahle budes mat pumpu, FMIC, urobeny vyfuk a HLAVNE cip, tak mozes ist s tlakom na 16psi pri 98okt. benzine.
Ak mas seriovy IC a vyfuk (s katom a tlmicom) takisto je riziko zvysovat tlak nad 1bar.
co sa tyka actuatora, zatial nan zabudni, budeme to riesit ak ked nebude tlak stabilny vo vysokych otackach, potom ti to este raz vysvetlim.
Inak tema zvysovania tlaku je tu velmi dopodrobna rozpisana, odporucam najst a precitat.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ok diky. Ja som ani nemal zatial plan zvysovat na viac ako 11 PSI aj ked tam bude walbro. Takze vravis, ze by som mal zatial znizit tlak, aby to bolo bezpecnejsie ? Napr. na 10 PSI(0.7 baru) ?raddy píše:takze este raz.
T28 turbo ma vacsi kompresor, iny priebeh nabehu tlaku a pri tych istych otackach motora dava ine mnozstvo vzduchu ako T25 (pretoze ma vacsi kompresor) takze mapy v seriovej ecu nesedia. Dalej dava studensi a teda hustejsi vzduch, cize potrebuje viac benzinu. Toto vsetko sa prejavi hlavne vo vyssich otackach. Ak nemas ziadny cip a pumpu, v ziadnom pripade nesmies zvysovat tlak nad 1bar, inak riskujes problemy.
Takze pokial mas seriovu pumpu a ECU, tlak na T28 max. 0.5-0.8bar, tak ako so seriovym turbom.
Akonahle budes mat pumpu, FMIC, urobeny vyfuk a HLAVNE cip, tak mozes ist s tlakom na 16psi pri 98okt. benzine.
Ak mas seriovy IC a vyfuk (s katom a tlmicom) takisto je riziko zvysovat tlak nad 1bar.
co sa tyka actuatora, zatial nan zabudni, budeme to riesit ak ked nebude tlak stabilny vo vysokych otackach, potom ti to este raz vysvetlim.
Inak tema zvysovania tlaku je tu velmi dopodrobna rozpisana, odporucam najst a precitat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
urcite zniz tlak na seriovu hodnotu, teda tych 0.7bar, hlavne ak jazdis na 95okt. benzin a je chladnejsie pocasie (kvoli fuel cut).
Na to aby si vyuzil potencial turba T28, musis upravit aj vyfuk (idealne je odstranit kat a koncovy tlmic, ale to zalezi na tom ake hlucne to chces/mozes mat, su rozne moznosti), dalej budes urcite potrebovat FMIC, walbro pumpu a S2 cip, 98okt. benzin. Potom si mozes uzivat cca 260-270k pri tlaku okolo 1.1bar.
Ak chces mat tlak len 11psi, tak to si zbytocne kupoval T28 turbo, na to staci aj seriove...
Na to aby si vyuzil potencial turba T28, musis upravit aj vyfuk (idealne je odstranit kat a koncovy tlmic, ale to zalezi na tom ake hlucne to chces/mozes mat, su rozne moznosti), dalej budes urcite potrebovat FMIC, walbro pumpu a S2 cip, 98okt. benzin. Potom si mozes uzivat cca 260-270k pri tlaku okolo 1.1bar.
Ak chces mat tlak len 11psi, tak to si zbytocne kupoval T28 turbo, na to staci aj seriove...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jasne, ze nechcem len 11psi. To turbo bol len zaciatok Dalej je v plane sanie+IC a potom vyfuck. Ten chip musim kupit alebo mas na disku kopiu co mi napalisraddy píše:urcite zniz tlak na seriovu hodnotu, teda tych 0.7bar, hlavne ak jazdis na 95okt. benzin a je chladnejsie pocasie (kvoli fuel cut).
Na to aby si vyuzil potencial turba T28, musis upravit aj vyfuk (idealne je odstranit kat a koncovy tlmic, ale to zalezi na tom ake hlucne to chces/mozes mat, su rozne moznosti), dalej budes urcite potrebovat FMIC, walbro pumpu a S2 cip, 98okt. benzin. Potom si mozes uzivat cca 260-270k pri tlaku okolo 1.1bar.
Ak chces mat tlak len 11psi, tak to si zbytocne kupoval T28 turbo, na to staci aj seriove...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Max tlak T28
vitaj v klube odtavovacov sviecokkenivruh píše:Takze cez vikend som konecne namontoval EBC a vcera som tak nasteloval 11 PSI.
Otazka do plena znie, aky max tlak tam mozem zatial dat ak auto ma seriove vnutornosti aj vsetko ostatne je seriove (walbro pojde dnu, ked mi klesne hladina benzinu v nadrzi ). Viem, ze T25 davala aj 12-13 PSI, ale ta potom postupne klesla na 8-9 PSI. T28-ka by tento tlak podrzala az do konca, co neviem ci motor zvladne.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
vlastnikom s2 cipu je Howado, takze mozes ho kupit od neho alebo od niekoho ineho. Ja ti nic skopirovat nemozem,aj ked mam kopiu.kenivruh píše:Jasne, ze nechcem len 11psi. To turbo bol len zaciatok Dalej je v plane sanie+IC a potom vyfuck. Ten chip musim kupit alebo mas na disku kopiu co mi napalisraddy píše:urcite zniz tlak na seriovu hodnotu, teda tych 0.7bar, hlavne ak jazdis na 95okt. benzin a je chladnejsie pocasie (kvoli fuel cut).
Na to aby si vyuzil potencial turba T28, musis upravit aj vyfuk (idealne je odstranit kat a koncovy tlmic, ale to zalezi na tom ake hlucne to chces/mozes mat, su rozne moznosti), dalej budes urcite potrebovat FMIC, walbro pumpu a S2 cip, 98okt. benzin. Potom si mozes uzivat cca 260-270k pri tlaku okolo 1.1bar.
Ak chces mat tlak len 11psi, tak to si zbytocne kupoval T28 turbo, na to staci aj seriove...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Kurna ten copyrightraddy píše:Ja ti nic skopirovat nemozem,aj ked mam kopiu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den