jo jasny tak kdyz budete mit vytunenou dvoustovku a origo e30 tak je to jasny, ale pokud sou obe auta v seriovem stavu tak jedou cca stejne a do e30 se da naladovat taky slusnej vykon....
jinak zatim mam 11 tisic + motorku, kterou prodavam (+-27tis.) a od stredy makam takze snad vydelam neco... no pocitam ze kolem 60 bych mohl mit..... jo a jeste jedna vec, me totiz bude teprve 18 a bude to vlastne moje 1. auto , snad to neni sebevrazda
Naposledy upravil(a) Pedro dne 20.01.2007, 11:42, celkem upraveno 1 x.
Vek neni tak rozhodujici, jsou tu mnohem mladsi clenove...Myslim ze to sebevrazda neni...zalezi jak s tim budes jezdit..zabit se muzes i ve skodovce. Vse je o ridici, ale vetsi riziko jak u motorky tam nebude asi
Pedro píše:jo jasny tak kdyz budete mit vytunenou dvoustovku a origo e30 tak je to jasny, ale pokud sou obe auta v seriovem stavu tak jedou cca stejne a do e30 se da naladovat taky slusnej vykon....
jinak zatim mam 11 tisic + motorku, kterou prodavam (+-27tis.) a od stredy makam takze snad vydelam neco... no pocitam ze kolem 60 bych mohl mit..... jo a jeste jedna vec, me totiz bude teprve 28 a bude to vlastne moje 1. auto , snad to neni sebevrazda
Ja som mal 29, ked som kupoval 200sx. Predtym som jazdil na S105L, Fabia 1.2 HTP a v usa na automatovej legacy 2.2 a este som chvalabohu tu (klop,klop,klop). Takze fakt to neni o veku, ale o tom ako sa clovek vie ovladat. Jednu vec som vsak zistil, ze odkedy chodim do brna na okruh, tak akosi nemam chut sa pretekat po okreskach (nevidim v tom zmysel).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Vy ste vsetko aky starci.Ja mam len 22 .
No ked das 200ku vedla e30 a obe su seria,tak 200ka ju musi dat dole.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
spis popremejslej jestli chces opravdu 200sx, z rozhovoru s martinem_534 jsem vypozoroval ze tam stejne bude nejaka investice
i pokud koupis nebo za 50-60tis, mej pripravenych jeste dalsich 30 kdyby se neco vyskytlo
jinak nejlepsi je koupit auto s mrtvym motorem a osklivim lakem za 20tis a tech 60 do neho dat, je to levnejsi cesta ke spolehlivemu autu :-)
já rozmlátil 240sx a ještě mi nebylo 20 tak si z toho nelam hlavu,dneska mám 5té SX a mezi nima sem měl i 525 bawo 200k a je to uplně o něčem jiným ani v serii ta E30 nemá za 7,5 jako 200sx to maj trojky s 2,8l motorem co má 200k
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Já mam dvoukilo už 3 roky (od 20) a stále jsem mezi živými
Druhý auto jsem přivez z Německa, klepal motor turbo mrtvé. Do motoru jsme dali ložiska na kliku turbo nějaký, co jsem dostal k prvnímu autu ja špatný a auto jede jak ďas. Od tý doby jsem najel 3000km a vše v poho. Auto mě vyšlo s cestou na 30tis....
já jsem taky s 200sx začal ve 20ti, začal jsem na s12 a naní nikdy nezapomenu. pak kadett gsi, s13, accord, s13, BMW 520 ,s13 a vždy se k němu rád vracím, je to srdcovka i když už má ty roky...