AIR/FUEL GAUGE
LC-1 je dobrá nepopírám al ejak už jsme psal, poskytuje méně možností než ty PLX devices.mikyc píše:nejlepsi je lc-1, protoze to jsou jenom draty a mala krabicka umistena v motorovym prostoru. Ma to dva programovatelny analogovy vystupy - ja jsem si jeden zapojil do turbotimeru misto seriovy lambdy a druhej do emanage, abych ho mohl logovat:)
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)raddy píše:je nutne mat obe lambdy (seriovu a wideband) alebo wideband nahradi aj seriovu? Myslim kit od AEM...
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilnikenivruh píše:No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)raddy píše:je nutne mat obe lambdy (seriovu a wideband) alebo wideband nahradi aj seriovu? Myslim kit od AEM...
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
citujem "...and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code". Riadiacej jednotke moze byt fuk ci vystup kolisa (seriova) alebo je stabilny (wb), ked je stredna hodnota napatia napr. 0.5V tak je to v poriadku.mikyc píše:wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilnikenivruh píše:No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)raddy píše:je nutne mat obe lambdy (seriovu a wideband) alebo wideband nahradi aj seriovu? Myslim kit od AEM...
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
neco podobneho pisou u innovate, ale jak rikam, za prvy to bude moc blizko turbo, takze se muze spalit a za druhy ten vystup bude na 100% jinej nez ma origo lambda, takze proto bych to nedelal. Ale kdyz to vyzkousis, tak to bude jen dobre:)kenivruh píše:citujem "...and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code". Riadiacej jednotke moze byt fuk ci vystup kolisa (seriova) alebo je stabilny (wb), ked je stredna hodnota napatia napr. 0.5V tak je to v poriadku.mikyc píše:wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilnikenivruh píše: No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aj by som, keby som ju mal. Otazka znie ci ten vystup 0-1 V ma aj ten "budikovy".mikyc píše:neco podobneho pisou u innovate, ale jak rikam, za prvy to bude moc blizko turbo, takze se muze spalit a za druhy ten vystup bude na 100% jinej nez ma origo lambda, takze proto bych to nedelal. Ale kdyz to vyzkousis, tak to bude jen dobre:)kenivruh píše:citujem "...and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code". Riadiacej jednotke moze byt fuk ci vystup kolisa (seriova) alebo je stabilny (wb), ked je stredna hodnota napatia napr. 0.5V tak je to v poriadku.mikyc píše: wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilni
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ked pozries tie dva odkazy co som dal tak uvidis. Jeden model je len kontroler bez budika (musis dokupit), ten "budikovy" ma kontroler zabudovany v priamo v budiku.mikyc píše:mmmm jaky budikovy? ty anlogov vystpy jsou podle me jenom na propojeni s jinym zarizenim (na logovani) a nebo s nejakym displayem na cumeni..
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den