AIR/FUEL GAUGE

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

já budu časem kupovat plx 500, ale zatím mám čas
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

mikyc píše:nejlepsi je lc-1, protoze to jsou jenom draty a mala krabicka umistena v motorovym prostoru. Ma to dva programovatelny analogovy vystupy - ja jsem si jeden zapojil do turbotimeru misto seriovy lambdy a druhej do emanage, abych ho mohl logovat:)
LC-1 je dobrá nepopírám al ejak už jsme psal, poskytuje méně možností než ty PLX devices.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:je nutne mat obe lambdy (seriovu a wideband) alebo wideband nahradi aj seriovu? Myslim kit od AEM...
No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

kenivruh píše:
raddy píše:je nutne mat obe lambdy (seriovu a wideband) alebo wideband nahradi aj seriovu? Myslim kit od AEM...
No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilni
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

mikyc píše:
kenivruh píše:
raddy píše:je nutne mat obe lambdy (seriovu a wideband) alebo wideband nahradi aj seriovu? Myslim kit od AEM...
No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilni
citujem "...and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code". Riadiacej jednotke moze byt fuk ci vystup kolisa (seriova) alebo je stabilny (wb), ked je stredna hodnota napatia napr. 0.5V tak je to v poriadku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

kenivruh píše:
mikyc píše:
kenivruh píše: No pokial viem tak ten UEGO co je samostatny kontroler (cize len krabicka)
http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 ma vystup aj 0-1 v. Ci to ma aj ten "budikovy" http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67 to som nenasiel, aj ked na jednom fore chlapik pise, ze to tiez ma.
wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilni
citujem "...and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code". Riadiacej jednotke moze byt fuk ci vystup kolisa (seriova) alebo je stabilny (wb), ked je stredna hodnota napatia napr. 0.5V tak je to v poriadku.
neco podobneho pisou u innovate, ale jak rikam, za prvy to bude moc blizko turbo, takze se muze spalit a za druhy ten vystup bude na 100% jinej nez ma origo lambda, takze proto bych to nedelal. Ale kdyz to vyzkousis, tak to bude jen dobre:)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

mikyc píše:
kenivruh píše:
mikyc píše: wb misto seriovy lambdy nepujde, pac by byl moc blizko turba a hlavne widebandy mivaji linearni vystup (i kdyz treba programovatelnej) a seriova lambda ho ma dost 'nepravidelnej' - no a hlavne obyc lambda ma velkou prodlevu a meri tak, ze osciluje nahoru a dolu - narozdil od vystupu z widebandu, kterej je porad stabilni
citujem "...and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code". Riadiacej jednotke moze byt fuk ci vystup kolisa (seriova) alebo je stabilny (wb), ked je stredna hodnota napatia napr. 0.5V tak je to v poriadku.
neco podobneho pisou u innovate, ale jak rikam, za prvy to bude moc blizko turbo, takze se muze spalit a za druhy ten vystup bude na 100% jinej nez ma origo lambda, takze proto bych to nedelal. Ale kdyz to vyzkousis, tak to bude jen dobre:)
Aj by som, keby som ju mal. Otazka znie ci ten vystup 0-1 V ma aj ten "budikovy".
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

mmmm jaky budikovy? ty anlogov vystpy jsou podle me jenom na propojeni s jinym zarizenim (na logovani) a nebo s nejakym displayem na cumeni..
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

mikyc píše:mmmm jaky budikovy? ty anlogov vystpy jsou podle me jenom na propojeni s jinym zarizenim (na logovani) a nebo s nejakym displayem na cumeni..
No ked pozries tie dva odkazy co som dal tak uvidis. Jeden model je len kontroler bez budika (musis dokupit), ten "budikovy" ma kontroler zabudovany v priamo v budiku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět